Jump to content

mag8 25a nie piszczy


jaqn

Recommended Posts

Posted

Witam ! Mam dla wszystkich kolejną zagadke: przed chwilą popodłączałem regulator pakiet i odbiornik, odpalam nadajnik i regiel nie piszczy gaz oczywiście na max. Sprawdzałem rewers na gazie i duzo majstrowałem przy kanałach i nic. Myślę sobie ze to moze być wina pakietu który odziedziczyłem w spadku naładowany 2s aż do 8.2v :D. Według mojego laikowskiego rozumowania regiel rozpoznał pakiet jako rozładowany nimh z 8cel i go odcina.

Nie wiem czy dobrze rozumuje ale jeżeli tak to jak rozładować ten pakiet ? :D

 

pozdrawiam i dziękuję z góry

Posted

Piszczec powinien niezaleznie od rodzaju pakietu, pamietaj ze regulator piszczy poprzez uzwojenie silnika , brak dzwieku sugeruje uszkodzony silnik lub brak połaczenia na któryms z uzwojeń.

Napisz spokojnie które elementy wcześniej miałeś sprawdzone i wiesz i na pewno działają.

Posted

regielek przyszedł dziś ale napiecie na odbiornika daje dobre, odbiornik sprawdzony lipol daje ponad norme napiecie, silnik powinien działać, mozna to inaczej sprawdzić ?

Posted

No dobra pierwsza sprawa zawsze ustawiamy gaz na minimum przy podłaczaniu pakietu, z tego co piszesz wynika że silnik który podłączasz nie jest w stu procentach sprawny , pytanie czy masz jakikolwiek miernik elektryczny ?

Posted

No to ustaw go w tryb "sprawdzania obwodu" niebardzo wiem jak to wytłumaczyć ale kazdy miernik ma taki tryb że jeśli zetkniesz dwie końcówki ze soba to wydaje dzwięk, jak ustawisz to sprawdź wszystkie 3 przewody silnika czy mają połaczenie ze sobą .

Posted

Mój miernik(za 7blach z castoramy) nie piszczy na zadnej z opcji. Spróbuje może probówką w której można sprawdzić obwód, ale to jak ojciec wróci bo ma ją ze sobą

 

EDIT:

Sprawdziłem ohmomierzem i silnik chyba jest zepsuty, nie ma przejścia.

Co mam teraz zrobić jest szansa uratowania tego uzwojenia jeżeli przerwane ?

sprawdze jeszcze luty na goldach.

Posted
wina pakietu który odziedziczyłem w spadku naładowany 2s aż do 8.2v .

Ja swoje pakiety 2S ładuję aż do 8,4V :lol:.

Posted

Silnik juz gra byly po przerywane kable

ale po chwili pracy cos blokuje silnik, coś w środku rypnie i silnik staje

  • 4 months later...
Posted

Przepraszam za kompletne odkopanie tego tematu ale wyjaśnie go do końca.

Problemem było zerwane uzwojenie niestety silnik odratowałem tylko na chwile ponieważ lutowanie zerwanego uzwojenia nie jest zbyt trwałe.

Dziękuje za pomoc i zainteresowanie tematem i jeszcze raz przepraszam za odkop.

Posted

Właściwie to jest dość trwałe, ale trzeba się do pracy przyłożyć i wykonać naprawę "zgodnie ze sztuką". U mnie, na 3 silniki TP, dwa miały uszkodzone uzwojenie (oderwany przewód) i oba śmigają, z czego jeden zaliczył już tyle kraks, że cudem chyba tylko jeszcze działa. :wink:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.