kamil_rc Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Dzis w szkole wymysliłem wycinarke do rdzeni. W mojej wycinarce nie musisz trzymac ramki z drutem tylko zjamujesz sie przesuwem bloczka styropianowego. Do zasilania uzywam zasilacza od komputera Oto zdjecia piły i rdzeni. http://img165.imageshack.us/my.php?image=img1050nh0.jpg http://img165.imageshack.us/my.php?image=img1049fe4.jpg moze komus wyciac skrzydełka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek0910 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ze względu na to że jestem na tyle zielony w elektronice że nie dał bym sam rady nawet przerobić odpowiednio zasilacza od kompa że by go podłączyć a odpowiedniego nie mam to jeżeli będziesz na tyle miły to ja bym prosił o wycięcie rdzeni do...wicherka:) Nie za bardzo chcę ryzykować pierwsze loty Cheeroke a wicherek tani w budowie to nie byłoby ewentualnie takich strat. Konstrukcyjnych skrzydeł też nie ma sensu robić dlatego pomyślałem że styro... Narazie nie aktualne bo musze jeszcze się zastanowić nad konstrukcyjnym(ertman mi wyjaśnił pewną rzecz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Podaj mi wymiary na PM i profil przeslij na imeila kamil_rc@o2.pl to zobacze czy bende zdołał je wyciac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Wydaje mi się że przesuwanie styro to niezbyt dobry pomysł... styropian jest dość elastyczny, więc przy przesuwaniu może się wykrzywiać a co za tym idzie skrzydło będzie zwichrowane. Zresztą - jest przecież jakis powód ku temu, skoro na całym świecie stosuje sie takie własnie wycinarki - tzn. z przesuwaną ramką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...