mataus Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Witam szanowne grono helimaniaków.Jestem calkowicie zielony w dziedzinie heli lecz bardzo mi sie to spodobalo.Mam pytanko.Jaki model najlepiej kuoic na początek?/ Lama v4 może być ?? czy taki 4 konalowy heli firmy walker (jakos tak).Którym bedzie sie prosto pilotowało.?? Z góry dzięki Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekWLKP Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Hej. Zdecydowanie Lama, a V3 czy V4 już nie ma znaczenia. Też uczę się na Lamie i nie narzekam:-) z resztą na forum jest trochę info o lamie poczytaj!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mataus Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Dzięki za odp.Skoro latasz lamką to sie Ciebie cos zapyttam,czy jak zwiększasz obroty tz.startujesz to on sie obraca w lewo lub w prawo??I czy to wogule leci do pszodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Bierz Lamę V3 lub V4 :!: Róznice między nimi: - V3 jest lżejsza o 10g - V4 ma większe wibracje ogona od V3 gdzie ogon jest sztywniejszy - w V3 można zastosować trochę więcej upgrade (ale to tylko drogi tuning wizualny) - V3 nie ma obciętych snapów - V3 ma łamiący się ogonek, a w V4 łamie się podwozie (oczywiście jak bedziesz miał dużego crasha) Pozytym to bierz tą która ci się bardziej podoba. Symulator jest nierealistyczny (FMS) więc zainstaluj sobie HELI-X i wybierz np. Hurricane 550 czy model oryg. HELI-X (żółty) Lama lata do przodu i jak zwiększasz moc to obraca się powoli ( załeży od ustawienia 4 in 1) Zawis da się zrobić, ale nie od razu. Trzeba się trochę pomęczyć z ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...