Skocz do zawartości

Heli-pytanka


mataus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono helimaniaków.Jestem calkowicie zielony w dziedzinie heli lecz bardzo mi sie to spodobalo.Mam pytanko.Jaki model najlepiej kuoic na początek?/

Lama v4 może być ?? czy taki 4 konalowy heli firmy walker (jakos tak).Którym bedzie sie prosto pilotowało.??

Z góry dzięki

Pozdrawiam Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz Lamę V3 lub V4 :!:

Róznice między nimi:

- V3 jest lżejsza o 10g

- V4 ma większe wibracje ogona od V3 gdzie ogon jest sztywniejszy

- w V3 można zastosować trochę więcej upgrade (ale to tylko drogi tuning wizualny)

- V3 nie ma obciętych snapów

- V3 ma łamiący się ogonek, a w V4 łamie się podwozie

(oczywiście jak bedziesz miał dużego crasha)

 

Pozytym to bierz tą która ci się bardziej podoba.

 

Symulator jest nierealistyczny (FMS) więc zainstaluj sobie HELI-X i wybierz np. Hurricane 550 czy model oryg. HELI-X (żółty)

 

Lama lata do przodu i jak zwiększasz moc to obraca się powoli

( załeży od ustawienia 4 in 1)

 

Zawis da się zrobić, ale nie od razu. Trzeba się trochę pomęczyć z ustawieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z początku zapewne będzie się obracała bo wątpię żeby była ustawiona poprawnie, ale nie martw się, żeby przestała się kręcić czasami wystarczy trymer w nadajniku, jeśli on nie pomorze to trzeba kombinować z pokrętłem proportional w 4w1 Lama lata do góry w dół :devil: prawo, lewo, przód, tył, i obrót w okół własnej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coaxialV4 napisał/a:

- V3 nie ma obciętych snapów

 

A V4 ma? Moje snapy są całe, czego nie można powiedziec o orczykach serw.

 

Oczywiście chodziło mi o orczyki , a nie o snapy :oops: Przejęzyczyłem się. :oops: