sp2ukx Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 Zastanawiam się nad obróceniem gaźnika w w/wym silniku. Skąd takie myśli? Otóż okazuje się, że mój silnik w Yak-u 54 pracuje lepiej przy locie plecowym niż normalnym. Silnik oczywiście zamocowany jest głowicą do dołu. Zmiana mocowania silnika nie wchodzi w grę więc może obrócenie gaźnika o 180st na śrubach którymi jest przykręcony do silnika coś pomoże. Ktoś tego próbował?
Grzesiek Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 Witam To nie jest kwestia gaźnika a ułożenia cylindra.
sp2ukx Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 No baa. To akurat wiem. Chodziło mi raczej o sposoby rozwiązania tego problemu. Czyżby to znaczyło, że tak będzie zawsze? Wszyscy którzy mają tak zamocowany silnik mają takie objawy? Dodam, że poza troszkę lepszą pracą w locie plecowym raczej innych problemów nie mam. No może jeszcze tylko, że świeca jest zalewana i nie jest pięknie brązowa. Próbowałem jeszcze zmniejszyć dawkę paliwa lecz wtedy silnik zwalnia na wysokich obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi