Rafal B. Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 www.sklepekspert.pl I wagę licz realną skrzydła coś około 120 gram na gotowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Mozecie mi wyjaśnić sens wykonywania skrzydeł z kompozytu kevlarowego? Większa wytrzymałość od skrzydeł szklanych przy podobnej masie. Masz odrazu gotowy zawias i nie trzeba kombinować. To nie lepiej wylaminować na węglu ze szkłem i z przekładką piankową? Jestem przekonany, że wyjdzie lżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Też uważam że wyszło by lżej bo niemamy "wypełniacza "w postaci pełnego rdzenia który w laminacie sił wiele nie przenosi a wagi dodaje... Chyba żeby metodą traconego styro - tak robił człowiek z Chodzieży ale to były grube skrzydła do akro budowane z lekkim dźwigarem i kilkoma rzebrami balsowymi w ażurku . Na koniec wszystko było wymywane ze środka Nitro . Sam tego nigdy nie spróbowałem - jakoś wizja wytapiania styro i klejącej wszysto mazi mnie zniechęcała . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 To nie lepiej wylaminować na węglu ze szkłem i z przekładką piankową?Jestem przekonany, że wyjdzie lżej... Tak można robić jak się ma formę, a jak się nie ma to robi się tak jak planuje Marcin. Waga skrzydeł z formy wyjdzie podobna do wagi skrzydeł zrobionych w technice VB. Jedyne co to można się kłócić o wytrzymałość ale to już różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.