Grzesiek Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam czy ktoś miał doświadczenia jakieś z tym sklepem? https://www.go-rc.de
Grzesiek Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Moje doświadczenie z tym sklepem a w zasadzie mojego kolegi to same problemy.Paczka z silnikiem idzie od 22,07 i nie może dojść. Tracking się kończy DEUSCHEPOST FRANKFURT/FLUGHAFEN. Po kilku telefonach do tego też sklepu ,sprzedawca twierdzi że paczka opuściła kraj i on ma to w przysłowiowej (tam gdzie słońce nie dociera),a z kolei poczta polska twierdzi z paczka nie dotarła do polski, i reklamacje może złożyc tylko strona wysyłająca w swoim kraju. Dodatkowo sprzedawca ma już numer i teraz nie odbiera tel. Nie bardzo wiem co zrobić,płatność była PAYPAL.
piotrwww Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Witam. Jeżeli zakupy były robione w PayPal to poprostu dzwoń do Paypal. Zeby to zrobić należy zalogować się na swoje konto PayPal, wybrać kontakt telefoniczny i podczas tej czynności pokaże się jednorazowy kod cyfrowy, który po wybraniu nr tel. trzeba wprowadzić. Po tym następuje połączenie z automatem i trzeba wybrać właściwą opcję i nastąpi przekierowanie do konsultanta. Jeżeli wybierzesz niewłaściwą opcję połączenia (niewłaściwy dział) to konsultant przekieruję Twoją sprawę na właściwe tory. W pierwszej kolejności zostaniesz wypytany o nr. transakcij a potem wytłumacz o co chodzi i jakie są Twoje roszczenia. Dalej zostaniesz poinstruowany co można w Tojej sprawie zrobić a czego nie można. Piszę to, bo sam korzystając z płatności przez PayPal od kilkunastu lat nigdy nie korzystałem z możliwości reklamacji jaką ta firma dla swoich klientów stwarza. Moja reklamacja dotyczy zakupu w BaangGood z tego linku: https://www.banggood.com/F3A-950mm-Wingspan-EPO-Trainer-3D-Aerobatic-Aircraft-RC-Airplane-Glider-KIT-for-Beginner-p-1296876.html?rmmds=myorder&ID=228511117&cur_warehouse=CN Moje roszczenie polega na tym, że sprzedawca podaje błędne informacje o sprzedawanym produkcie. Kupując byłem przekonany że w zestawie jest wyposażenie: Pakiet zawiera: 1 x zestaw PNP (KIT + 2217kv1100 + 40a Skywalker ESC + 4 x serwo + śmigło 9060 + pokrywa śmigła) lub: 1 x ZESTAW Reklamacja została uwzględniona przy czym miałam jeszcze dodatkowo możliwość żeby kontakt ze sprzedającyn w moim imieniu odbywał się tylko przez PayPal. Od momentu zgłoszenia BaangGood ma dziesięć dni na odpowiedz, które mijają 29.08.2019. W przypadku braku reakcji ze strony Chińczyków reklamacja zostanie w 100% uwzględniona i nastąpi zwrot pieniedzy. I najważniesze NIE BAĆ się z korzystać z możliwości reklamowania jaką mamy w PayPal, a zwłaszcza dotyczących transakcji w obcym języku - w PayPal mówią po polsku. 1
piotrwww Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Napisano 45 minut temu Dziękuję bardzo 0 POL-401 Pozdr.Grzesiek / FSR-V 7,5 by CMB engine/Mistrz Polski 2017/2018 FSR-V27 Pod postem są takie strzałeczki zielona i czerwona - zawsze można z nich zkorzystać. PS Daj znać jak poszło. Dodatkowo wklejam zrzut ekranu z PayPal.
Grzesiek Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Na chwile obecną po kolejnym telefonie i sprawdzeniu dogłębnym trakingu sprzedający zadeklarował chęć wysłania drugiej paczki.Pożyjemy zobaczymy.
piotrwww Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Na chwile obecną po kolejnym telefonie i sprawdzeniu dogłębnym trakingu sprzedający zadeklarował chęć wysłania drugiej paczki.Pożyjemy zobaczymy. Jak rozumiem ze sprzedawcą kontaktował się PayPal? Moja sprawa na tą chwilę wygląda tak (wklejam treść maila przesłanego dosłownie chwilę temu od PayPal wymazałem swoje nazwisko i inne newralgiczne dane): początek maila: " Drogi Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest Piotr Xxxxxxx). Po zapoznaniu się z Twoją sprawą stwierdziliśmy, że przysługuje Ci zwrot pieniędzy w kwocie 215,51 PLN. Aby otrzymać zwrot pieniędzy: Odeślij przedmiot(y) sprzedającemu na wskazany przez nas adres. Jeśli w ramach tej transakcji zostało zakupionych wiele przedmiotów, konieczne może się okazać zwrócenie tylko określonych przedmiotów. Odeślij określone przedmioty wymienione poniżej zgodnie z instrukcjami. Jeśli w tej wiadomości e-mail nie wymieniono żadnych określonych przedmiotów, to należy zwrócić wszystkie przedmioty nabyte w ramach tego zakupu, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Podaj w Centrum rozstrzygania informacje z systemu monitorowania przesyłek online do 7 września 2019. Zwrócony towar musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, a wszelkie koszty związane ze zwrotem ponosi odsyłający. Wyraźnie oznacz swoją przesyłkę jako zwrot zakupionych towarów, aby uniknąć niepotrzebnych opłat celnych lub podatkowych. Adres zwrotny: Banggood Technology Co., Limited Attn:Tan Hai,Mobile:18022404232 Add:No.27,Si Li South Road,Daping Village,Tangxia Town Dongguan city Guangdong Province 523721 China 沙田, 新界 HK Szczegóły transakcji: Numer identyfikacyjny sprawy: XXXXXXXXXXX Imię i nazwisko sprzedającego: Banggood Technology Co., Limited Adres e-mail sprzedającego: service@banggood.com Numer identyfikacyjny transakcji sprzedającego: XXXXXXXXXXXXXX Kwota transakcji: 215,51 PLN Data transakcji: 31 lipca 2019 Numer identyfikacyjny transakcji: XXXXXXXXXXXXX Zasady dotyczące wysyłki Aby zwrot pieniędzy był możliwy, musimy uzyskać potwierdzenie, że towar został dostarczony sprzedającemu. W tym celu skorzystaj z metody dostawy, która umożliwia monitorowanie przesyłek przez Internet. Upewnij się, że firma transportowa, z której usług korzystasz, udostępnia informacje z systemu monitorowania przesyłek online. Po wysłaniu przedmiotu zaloguj się do konta PayPal i przejdź do Centrum rozstrzygania, aby podać informacje z systemu monitorowania przesyłek online. Zachowaj kopię lub zdjęcie etykiety wysyłkowej, aby sprawdzić adres wysyłkowy odbiorcy. W niektórych przypadkach należy przesłać ten dokument do PayPal. Gdy potwierdzimy, że sprzedający otrzymał przedmiot, zwrócimy Ci pieniądze. Uznanie powinno się pojawić na Twoim koncie PayPal maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli transakcja została opłacona z Twojej karty kredytowej, pieniądze zostaną zwrócone na tę kartę. Zwrot pieniędzy pojawi się na wyciągu z Twojej karty w ciągu 30 dni. Pamiętaj, aby wysłać nam przedmiot i podać informacje o wysyłce w Centrum rozstrzygania do dnia 7 września 2019. W każdej chwili możesz także anulować tę sprawę w Centrum rozstrzygania. Jeśli przed upływem wyznaczonego terminu nie dostarczysz nam przedmiotu wraz z potrzebnymi informacjami, sprawa zostanie zamknięta i nie otrzymasz zwrotu pieniędzy. Z poważaniem PayPal " koniec maila Jeżeli chodzi o pokrycie kosztów wysyłki reklamowanego przedmniotu jestem właśnie po rozmowie tel. z osobą z PayPal i jest informacja że koszt ten może być zwrócony do kwoty 120 pln. Jak się o ten zwrot starać napiszę w następnym poscie bo w mailu który mam otrzymać od PayPal mają być opisane procedury na ten temat.
piotrwww Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Tak jak Jarek powyżej napisał reklamację nie składamy do sprzedającego tylko zwracamy się bezpośrednio do PayPal drogą mailową czy tel. nie ma tu znaczenia - skutek jest jeden, reklamacja jest uwzględniana na naszą korzyść. Ja korzystam z tel. ale za tym idą maile, tak że droga pisemna jest i tak zachowana. Poniżej wklejam tekst z maila z wyjaśnieniem odnośnie zwrotu kosztu odsyłki z powrotem do Chin. Początek maila: Szanowny Panie Piotrze Xxxxxxx, Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal. Na czym polega zwrot kosztów odesłania przedmiotu? Zwrot pieniędzy obejmuje koszty odesłania kwalifikujących się przedmiotów do sprzedającego. Aby uzyskać więcej informacji o usłudze, przeczytaj warunki na stronie https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns/general-conditions. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące składania wniosków: Wniosek o zwrot kosztów odesłania przedmiotu należy złożyć w ciągu 30 dni od daty wysłania przedmiotu do sprzedawcy. Maksymalna kwota takiego zwrotu to 120 PLN (30 EUR) na wniosek. Możesz przesłać maksymalnie 12 wniosków rocznie. Dozwolone są trzy (3) zwroty na każdą transakcję PayPal. Jeśli użytkownik zwróci kilka przedmiotów z tej samej transakcji w trzech oddzielnych wysyłkach zwrotnych, będą one traktowane jako trzy zwroty, co będzie odpowiadać obowiązującemu limitowi zwrotów pieniędzy. Musisz wysłać nam dokumenty potwierdzające koszty wysyłki i odesłanie przedmiotów do sprzedającego. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Co należy przesłać razem z żądaniem zwrotu pieniędzy? na stronie warunków. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów i zasadami określonymi przez sprzedającego. Żądanie zwrotu można złożyć tylko wtedy, gdy sprzedawca nie zaproponował pokrycia kosztów odesłania przedmiotu. Żądanie może dotyczyć tylko przedmiotu zakupionego w ciągu ostatnich 150 dni. Usługa zwrotu kosztów odesłania przedmiotu jest dostępna tylko w przypadku płatności dokonanych po jej aktywacji. Więcej informacji na temat usługi można znaleźć na stronie https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns.Jak korzystać ze zwrotu kosztów odesłania przedmiotu?Aby to zrobić: Kliknij poniższe łącze: https://www.paypal-returns.com/hc/pl/requests/new. Kliknij Masz już konto firmowe PayPal? Kliknij Wyślij. Aby złożyć wniosek: Zwróć zakupiony przedmiot sprzedającemu w wymaganym czasie i zachowaj dowód nadania paczki oraz dokumenty, jak opisano w punkcie Co należy przesłać razem z żądaniem zwrotu pieniędzy? Zaloguj się do swojego konta PayPal. Kliknij Działania i znajdź transakcję kupna zwróconego przedmiotu. Kliknij transakcję, a następnie wybierz łącze pierwotnego zakupu. Kliknij transakcję, a następnie kliknij łącze Zażądaj zwrotu pieniędzy za wysyłkę zwrotną. Postępuj zgodnie z instrukcjami i wypełnij formularz. Często zadawane pytania:Kiedy można korzystać ze zwrotu kosztów odesłania przedmiotu?Możesz skorzystać ze zwrotu kosztów odesłania przedmiotu w przypadku, gdy zakup i zwrot spełniają następujące warunki: Wniosek zostanie dokładnie sprawdzony przez pracownika Działu Obsługi Klienta, a następnie zatwierdzony lub odrzucony w ciągu 5 dni roboczych. Żądanie może dotyczyć tylko przedmiotu zakupionego w ciągu ostatnich 150 dni. Żądanie może odnosić się tylko do produktów fizycznych. Usługa nie obejmuje transakcji darowizn, produktów w formie elektronicznej, usług i innych przelewów. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów i zasadami określonymi przez sprzedającego. Sprzedawca nie zaoferował zwrotu kosztów wysyłki zwrotnej. Wyślij dokumenty potwierdzające: Kwotę zapłaconą za zwrot przedmiotu Adres, na który zwrócono przedmiot, lub potwierdzenie zwrotu Wniosek o zwrot kosztów odesłania przedmiotu należy złożyć w ciągu 30 dni od daty wysłania przedmiotu do sprzedawcy. Wszelkie wymagane dodatkowe informacje należy przesłać w ciągu 14 dni od otrzymania odpowiedniej prośby. Możesz przesłać maksymalnie 12 wniosków o zwrot pieniędzy w roku kalendarzowym (maksymalnie 120 PLN/30 EUR na wniosek).Kiedy pieniądze zostaną zwrócone?Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania żądania. Jeśli żądanie zwrotu pieniędzy zostanie zatwierdzone, otrzymasz pieniądze na swoje konto PayPal. Zaloguj się do systemu PayPal i kliknij Działania, znajdź transakcję zatytułowaną PayPal – zwrot kosztów odesłania przedmiotu. Kwota zwrotu zostanie podana w tej transakcji. Maksymalna kwota takiego zwrotu to 120 PLN (30 EUR) na wniosek.Gdzie można znaleźć status żądania zwrotu kosztów odesłania przedmiotu?Aby to zrobić: Zaloguj się do systemu PayPal i kliknij Działania. Wybierz odpowiednią transakcję. Kliknij Wyświetl poprzednie żądania zwrotu kosztów odesłania przedmiotu. Status żądania można znaleźć w pierwszej kolumnie z prawej strony. Możesz edytować swoje żądanie, jeśli wymagane są dodatkowe informacje. Aby to zrobić, kliknij link Aktualizacja żądania.Jak zaktualizować informacje przesłane w żądaniu zwrotu kosztów odesłania przedmiotu?Aby to zrobić: Zaloguj się do systemu PayPal i kliknij Działania. Wybierz odpowiednią transakcję. Kliknij Wyświetl poprzednie żądania zwrotu kosztów odesłania przedmiotu. Możesz edytować swoje żądanie, jeśli wymagane są dodatkowe informacje. Aby to zrobić, kliknij link Aktualizacja żądania. Dziękujemy za poświęcony nam czas. Z poważaniemAnna XxxxxxxxxxxxDział Obsługi KlientaPayPal Koniec maila
SeKLeŚ Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Tak z ciekawości zapytam, da się odesłać do Chin jakiś większy przedmiot / zestaw przedmiotów za kwotę 30E? Z opcją śledzenia, wg wymogów PP? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
piotrwww Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Dzisiaj się dowiem, a jak poszło dam znać.
SeKLeŚ Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Przepraszam, ale nie rozumiem. Mieszkasz w Olsztynie (z ktorego nota bene i ja pochodze) a chcesz placic za wysylke w Euro? Czy moze masz na mysli wysylke z jakiego Kraju strefy Euro? Bo jesli na przyklad z Niemiec, moge poszukac, ale po co mam sie wysilac, poki nie wiadomo, o co Tobie dokladnie chodzi.Zadałem pytanie mając nadzieję uzyskać odpowiedź osób, które już do Chin towar odsyłały. Nie ma większego znaczenia z którego kraju Europy. Ktoś w Polsce ma limit 120 pln, ja we Francji 30E. Biorąc pod uwagę, że za list polecony na terenie Francji płacę około 7-8E, mogę się tylko domyślać kosztu przesyłki paczki o wadze np 1,5kg do Chin, z opcją śledzenia. Nie sprawdzałem w necie cenników, bo mi się po prostu nie chciało. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Grzesiek Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ja wysyłałem radio samochodowe do chin PP zapłaciłem 70zł ale to było w zaszłym roku.
SeKLeŚ Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 No dobra, sprawdziłem pocztę francuską, opcja paczki do Chin. Do 1kg to koszt 27E. Do 2kg, 37E... Intuicja mnie nie zawiodła, czułem, że nie ma sensu tego nawet sprawdzać, aby dojść do wniosku, że limit 30E to śmiech i przy większych zakupach i tak będziemy stratni. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
piotrwww Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 SeKLeŚNapisano dziś, 07:36 Tak z ciekawości zapytam, da się odesłać do Chin jakiś większy przedmiot / zestaw przedmiotów za kwotę 30E? Z opcją śledzenia, wg wymogów PP? Tak da się. Cena w Poczcie Polskiej paczki o wadze do 3 kg. to 70 pln. Jest to przesyłka ekonomiczna z trackingiem. Link do cennika (przesyłki zagraniczne), trzeba zaznaczyć właściwy rejon wysyłki tu Ameryka Środkowa, Południowa i Azja http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html W moim przypadku chyba zamknę spór w PayPal, poniewarz nie dostanę zwrotu za koszt wysyłki. Aby taki zwrot otrzymać należy taką opcję zwrotu kosztów wysyłki poprostu aktywować przed zakupem na stronie swojego konta Paypal, czego nie zrobiłem. Podsumowując moją sprawę koszt zakupu 215 pln minus koszt wysyłki 60 pln równa się zwrot 155 pln - poprostu gra nie warta świeczki. Wolę doposarzyć zakupiony model swoim wyposarzeniem i cieszyć się nim (dopuki go nie ubiję )
piotrwww Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jarku masz rację, taki to już urok naszych egzotycznych zakupów u naszych mainfriendów, ale kupując tam przecież mamy świadomość jakiegoś ryzyka. Ja przynajmniej od wczoraj zminimalizowałem to ryzyko do 120 pln. miesięcznie po aktywacji usługi zwrotu reklamowanej rzeczy w PayPal.
Rekomendowane odpowiedzi