olsen1969 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 witam. szukalem po forum,ale niestety nie znalazlem odpowiedzi ktory silnik bedzie lepiej spisywal sie przy modelu multiplex shark; na fabrycznym silniku 2816-1450 ciezko bylo sie wzniesc..... no i kreta zaliczylem az silnik odpadl i sie uszkodzil. posiadam silnik 2812-1100 i zastanawiam sie czy go montowac..... pytanie- czy kupic taki jak byl, czy zastosowac 2812-1100. probowalem znalezc ktory mocniejszy-ale niestety jestem zbyt zielony...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nitromaniak Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Drugi ma za male KV. Orginalny silnik ciagnie jak trzeba - to nie akrobat 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Olsen1969 piszesz "na fabrycznym silniku 2816-1450 ciezko bylo sie wzniesc..... " a chcesz zmienić na silnik o mniejszej mocy ? czy to nie sprzeczność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olsen1969 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 teraz juz wiem ze ten drugi jest slabszy..... tak jak napisalem-jestem zielony w parametrach silnikow... czytam,czytam...ale nie moge znalezc jakiegos prostego wytlumaczenia oznaczen silnikow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...