dp Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam. Czy ktoś użytkuje silnik jak w temacie, bo mam dylemat, który opis jest prawdziwy, ponieważ różnice dotyczące niektórych parametrów są znaczne - prócz ceny. http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=691 http://nastik.pl/mega-22303e-p-2077.html
fischer8 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Tutaj masz dane prawdziwe, strona producenta.link Wychodzi na to że na stronie nastika .
Jacek Walenciak Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam, latam na tym silniku już ponad 2 lata, głównie motoszybowcami. Mam go w modelu, który jest na avatarze. Model o rozpiętości 2,5 m z wagą do lotu 2200g na pakiecie Lipol 3s1P i ze śmigłem 12''x8'' idzie pionowo do góry. Pobór prądu w granicach 38-40A (na hamowni bierze 42A - w powietrzu zawsze mniej o około 15-20%). Silnik nie do zdarcia, miałem kraksę modelu i spadł mi z wysokości 70m uderzając przodem kadłuba o asfalt. Silnik przeżył i chodzi dalej - ośka dalej prosta. Jakość wykonania- najwyższa klasa. Gdybym miał w szybowcu outrunera, to nie miałbym co zbierać, a tak latam dalej. Producent na etykiecie dołączonej do silnika w wersji językowej czeskiej podaje wagę dla szybowców do 3,5 kg, a w wersji angielskiej podaje już 4 kg. Nie ma spójności w podawanych parametrach - inne podaje na rodzimy rynek, a inne na rynek zachodni. W/g mnie parametry trochę na wyrost, skłaniałbym się w ocenie z wagą 3,0-3,3 kg dla szybowców, dla akrobatów 2,3 kg. Silnik można zasilać większą ilością ogniw, ale myślę, że 4 ogniwa Lipol ze śmigłem w okolicach 11''x7'', to będzie maksymalne wykorzystanie tego silnika.
Jacek Walenciak Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam, właśnie znalazłem etykietę silnika i chciałbym nieco sprostować ostatniego posta. Producent podaje dla szybowców do 4 kg dla wersji czeskiej i angielskiej (w przypadku Acn 22/30/3E jest tak samo dla akrobatów i szybowców). Ale w silniku 22/45/3 podaje 4,5 kg dla szybowców (ver. czeska) i 5 kg dla szybowców (ver. angielska). Niemniej silniki godne polecenia ze względu na jakość wykonania i trwałość, jak również osiągi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.