dp Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam. Czy ktoś użytkuje silnik jak w temacie, bo mam dylemat, który opis jest prawdziwy, ponieważ różnice dotyczące niektórych parametrów są znaczne - prócz ceny. http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=691 http://nastik.pl/mega-22303e-p-2077.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fischer8 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Tutaj masz dane prawdziwe, strona producenta.link Wychodzi na to że na stronie nastika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam, latam na tym silniku już ponad 2 lata, głównie motoszybowcami. Mam go w modelu, który jest na avatarze. Model o rozpiętości 2,5 m z wagą do lotu 2200g na pakiecie Lipol 3s1P i ze śmigłem 12''x8'' idzie pionowo do góry. Pobór prądu w granicach 38-40A (na hamowni bierze 42A - w powietrzu zawsze mniej o około 15-20%). Silnik nie do zdarcia, miałem kraksę modelu i spadł mi z wysokości 70m uderzając przodem kadłuba o asfalt. Silnik przeżył i chodzi dalej - ośka dalej prosta. Jakość wykonania- najwyższa klasa. Gdybym miał w szybowcu outrunera, to nie miałbym co zbierać, a tak latam dalej. Producent na etykiecie dołączonej do silnika w wersji językowej czeskiej podaje wagę dla szybowców do 3,5 kg, a w wersji angielskiej podaje już 4 kg. Nie ma spójności w podawanych parametrach - inne podaje na rodzimy rynek, a inne na rynek zachodni. W/g mnie parametry trochę na wyrost, skłaniałbym się w ocenie z wagą 3,0-3,3 kg dla szybowców, dla akrobatów 2,3 kg. Silnik można zasilać większą ilością ogniw, ale myślę, że 4 ogniwa Lipol ze śmigłem w okolicach 11''x7'', to będzie maksymalne wykorzystanie tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam, właśnie znalazłem etykietę silnika i chciałbym nieco sprostować ostatniego posta. Producent podaje dla szybowców do 4 kg dla wersji czeskiej i angielskiej (w przypadku Acn 22/30/3E jest tak samo dla akrobatów i szybowców). Ale w silniku 22/45/3 podaje 4,5 kg dla szybowców (ver. czeska) i 5 kg dla szybowców (ver. angielska). Niemniej silniki godne polecenia ze względu na jakość wykonania i trwałość, jak również osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.