Dj. Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Zdjęcia powinny wszystko wyjaśnić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Wielkie dzięki!! Jestem zobowiązany. Teraz wszystko jasne :mrgreen: Będę dalej informował o postępach prac. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 hubuniek, nie bardzo rozumiem do czego Ty chcesz podłączyć ten pakiet 1300. Jeśli bezpośrednio do odbiornika to na pewno się źle skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 bzik4, chciałem podłączyć ten pakiet przez zewnętrzny BEC do odbiornika. Ale zobaczę, czy to będzie potrzebne,bo jeśli uda mi się model wyważyć bez dokładania ołowiu, poprzestanę tylko na dwóch pakietach 2S, o których pisałem wyżej, podłączonych równolegle. Ale i tak wtedy zasilanie odbiornika, będę robił przez zewnętrzny BEC, bo nie mam zaufania do regulatora i jego wewnetrznego BECa (HK 30A). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Prace trwają. Niestety nie w tym tempie jakiego bym sobie życzył, ale posuwam się do przodu. Klapy zrobione tak jak we wcześniejszej wersji TwinStara DJa czyli do początku lotek. Zawiasy za to zrobiłem tak jak DJ w najnowszym czyli blisko dolnej powierzchni płata i klapy, więc bez podcięcia. Po trzy zawiasy plastikowe z bolcem na klapę, więc pancerne :-) Silnik w jednym skrzydle zamontowany. Poprowadziłem trzy kable, więc przeróbka na bezszczotkę będzie prosta - regulatory pójdą w kadłubie i od nich kable z zasilaniem. Mam nadzieję, że uda mi się w przyszłym tygodniu skończyć by na długi weekend mieć model gotowy :-) Będę się starał bo kamerka już w drodze... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Oblot wykonany! :-) Lata jak marzenie, mimo, że na standardowych silnikach :-) Obawiałem się troszkę, po moich poprzednich doświadczeniach z tymi silnikami (tj. Permax 400), że będzie kłopot z mocą, ale okazało się, że wcale nie! :-) Tzn. pewnie nie wystartuje sam nawet jeśli zrobić podwozie i dać mu nieskończenie długi betonowy pas startowy, ale nie trzeba wcale dużo siły by wystartował z ręki. Ale największe wrażenie robi na mnie to, jak ten model się prowadzi - tak stabilnego lotu modelu jeszcze nie widziałem :-) Jednym słowem super! Słowy tylko o modyfikacji planów które miałem - w końcu latam na pojedyńczym pakiecie 2S, 2200mAh - dwa się nie zmieszczą... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 DJ, mam jedno pytanie. Jak pisałem model lata super nawet na oryginalnych silnikach, ale niestety regulator 30A z HK przegrzewa się po mniej więcej 5-6 minutach lotu i redukuje moc silników. Nie ma sensu inwestować w inny regulator do szczotek, więc chyba nadszedł czas na zakup silników bezszczotkowych. Co sądzisz o takim: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1921,ray-c2830-15-pelikan. Ma niestety tylko 750obrotów/V, a nie wiem, czy do tego modelu aż taki moment jest potrzebny, czy nie lepiej nieco większa moc i prędkość strumienia zaśmigłowego przy większych obrotach. Może taki: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1922,ray-c2836-08-pelikan byłby lepszy? Chodzi mi też o to, że przy zmianie silników chcę zrobić podwozie, które umożliwi start z trawiastego lotniska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.