samolocik Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Nie znalazłem działu dotyczącego opinii o producentach, więc daję tutaj. Otóż zdarzyło mi się, iż w otrzymanym zestawie modelu FUNRAY w wersji kit była załączona nieprawidłowa krawędź natarcia części połówki skrzydła. Wada ta uniemożliwiała zakończenie budowy modelu a samodzielne wykonanie krawędzi nie wchodziło w grę, dlatego postanowiłem zareklamować wadę u producenta poprzez sklep, w którym zakupiłem zestaw. Cała reklamacja trwała 4 dni, więc zdecydowanie polecam firmę MULTIPLEX jako odpowiedzialnego producenta, na którym można polegać. Wiem, że usterka należała do drobnych ale mam nadzieję, że te droższe również rozpatrują pozytywnie. Szczegóły dot. reklamacji: 23 września 9:53 – wysłałem do sklepu, gdzie zakupiłem zestaw FUNRAY reklamację w j. polskim ze zdjęciami jako treść maila i w j. angielskim w postaci załączonego dokumentu word zawierającego opis i zdjęcia. 24 września 07:55 – z uwagi na brak odpowiedzi od sklepu zdecydowałem się wysłać do jednego z dystrybutorów MPX w Polsce zapytanie o koszt sprowadzenia kompletu krawędzi natarcia i że przyczyną zakupu jest brak prawidłowej części w zestawie. 24 września 10:08 – proszę sklep o potwierdzenie przyjęcia reklamacji 24 września 21:05 – dostaję maila od sklepu, że 25 września przekaże sprawę do dystrybutora (później okaże się, że to ten sam dystrybutor, do którego wysłałem sam zapytanie o zestaw części) 24 września 22:24 – dostaję od dystrybutora odpowiedź na moje zapytanie 25 września 7:50 – dostaję maila od sklepu z prośbą o ponowne przesłanie maila z reklamacją ponieważ zdjęcia nie przeszły. Maila z reklamacją wysyłam ok. 8:21 z innego adresu mailowego i dostaję potwierdzenie, że zdjęcia przeszły. 25 września 13:20 – dystrybutor prosi o …„przesłanie tego drugiego elementu, który nie pasuje do skrzydła .”… oraz podesłanie zdjęć …”dwóch skrzydeł i tego pasującego i nie pasującego elementu leżącego obok skrzydła .”… Tłumaczę, że zdjęcia są w reklamacji i czy mam podesłać jeszcze raz w innym ułożeniu skrzydeł do zdjęcia. Na mojego maila brak odpowiedzi. 25 września 15:37 – Multiplex jak się okazało parę dni później wysyła do mnie przesyłkę 26 września – wysyłam pocztą krawędź natarcia do dystrybutora 30 września 8:31 – informuję dystrybutora o wysłaniu krawędzi natarcia w piątek 26 września 30 września 8:44 – dystrybutor informuje mnie, że nie było potrzeby wysyłania krawędzi natarcia oraz, że Multiplex obiecał wysłać prawidłowy element bezpośrednio do mnie. Dystrybutor pyta, czy dostałem przesyłkę. Przesyłka z Multiplexa dotarła już 26 września na adres, który podałem w reklamacji. Nie miałem możliwości odebrania jej ponieważ nie dostałem informacji, że zostanie wysłana.Szczęśliwie odebrałem ją dzisiaj. Dostałem komplet krawędzi natarcia. Jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi