dj737 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Szanowni Koledzy, nigdy nie miałem problemów z regulatorami ale nagle padły dwa, TURNIGY 40A i WOW 30A , objawy te same : Wszystki beep i programowanie OK, ale silnik nie startyje tylko skacze lewo prawo, lewo prawo itd. chyba brak FAZY ??? Zależy mi na TURNIGY (markowy haha) bo WOW wymienią na gwarancji ( polecam RC SKLEP ) czy wiecie jak to naprawić ?? Tranzystory diagnostyka ewentualnie gdzieś wysłać ?? Proszę o pomoc. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 na 99% problem z silnikiem a nie regulatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj737 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 WSZYSTKO DZIAłA - dwa regle i silniki - dlaczego nie wiem . . . . podejrzewam lipole - za duże napięcie - Zle zliczone cele ??? albo dwa silniki z problemem --- objawy które miałem to ewidentnie brak fazy -- jak wszystko chodziło odłączałem faze i to było uszkodzenie. Jakie problemy może mieć taki silnik ??? Silniki to TURNIGY 35 42 1250 kv i WOW 2836 ??? Czy ktoś spotkał się z takimi objawami - strach latać. . . . Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Sprawdz okablowanie silnika. Moze cos nie laczy - polaczenie regiel silnik jest na stale przylutowane czy na kontektorach? Ja lutuje na stale. Polecam sprawdzic jeszcze kable idace od silnika, to rzeczywiscie wyglada na brak fazy, teraz moze byc ok, gorzej jak na gorze przestanie laczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj737 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Jest na konektorach i chyba przy tych większych mocach lepiej byłoby lutować , to co łączy ten problem to fakt że są to moje pierwsze zestawy na konektorach 3 mm ( lub 3,5 ) wcześniej używałem 2 mm ( mniejsze modele ) . . . jak coś ustalę to napiszę. Cały czas chętnie usłyszę jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 konnektorach czy goldach? Ja uzywam goldow od 2 do 4mm i nigdy nie mialem problemu z nie laczeniem , moze zimny lut masz? PS. gdzie latasz bo widze ze niedaleko mieszkamy od siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 konnektorach czy goldach? a goldy to co? nie konektory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj737 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Przelutowałem na stałe i jest OK, To chyba zimne luty przy silniku (fabryczne) reagowały na pewne szturchania i zginania ale pewien nie jestem. ( Teraz już wiem dlaczego markowe rzeczy dają bez Goldów aby sobie samemu polutować ) Dzięki, tematu nie zamykam, może jakieś doświadczenia z Goldami (złe ) i zimnymi lutami ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 a goldy to co? nie konektory? eeetam, dla mnie goldy to goldy a konnektory to typ T :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.