Gość tom_tom Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ja właśnie testuję HS-56HB. Tryby są karbonitowe, nie weglowe. To taki rodzaj jakiegoś kompozytu. Jak na razie, to wniosek mam taki, że te tryby są jakby bardziej "dopasowane", bo np. w HS-81 po pewnym czasie są minimalne luzy, a w HS-56 na razie nie ma luzów. Sam sie zastanawiam co do tych serw. Poczytaj trochę zachodnich testów, opisują je bardzo dobrze. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 No rozumiem. Powiedz może gdzie wsadziłeś te hs 56 hb ? Duży model? Na lotkach? Ile lotów zrobił? moze to da mi choć jakiś pogląd i zadecyduje o wyborze, niestety obce języki sa mi obce -troche anoga kumam ale nie słownitcwo modelarskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_tom Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Zamocowałem je (HS-56HB) do PA Mini Katany na lotki na razie, bo nie mam nic innego w tym momencie, czym mógłbym latać przy tej wrednej pogodzie. (model waży 800 g, rozp. 1020 mm, jest dosyć szybki i tłucze się nim w glebę że aż miło) Wnioski na razie: 1. Serwa są bardzo precyzyjne i szybkie, nie mają żadnych nawet minimalnych luzów, od HS-55 na pewno lepsze (tak samo małe, lecz mocniejsze, lepsze tryby itd...) ale o wiele droższe... 2. W tejto Katanie dwa razy urwałem już trybki HS-55: raz podczas lądowania, gdy zawadziłem skrzydłem i urwało trybki w serwie od lotki, a drugi raz, gdy w pokoju mi Katanka ze sciany spadła i połamało doszczętnie trybki serwa od steru kierunku (sam się zastanawiam czemu ?!? nic się nie stało, sterem nie zawadziła nic, a kołka poszły) Potem zapodałem HS-56HB do skrzydeł i waliłem o ziemię już parę razy naprawdę ostro i serwa są OK, żadnych luzów, po prostu super. A co mam zamiar z nimi zrobić ? ano założyć je do kadłuba (napęd motylka) mojego nowego F3F na zbocze, bo mi się HS-81 nie mieszczą... jak przywalę parę razy, to zobaczymy co się stanie z nimi... Są malutkie itd ale co mam zrobić... Kadłub ma tak małą średnicę, że żadne serwa nie wchodzą w konfiguracji ze zdejmowanym nosem... Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Urban Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ano w takim razie zaciekawiłeś mnie tą wypowiedzią. Musze tych serw poszukać i zobaczyć czy bardzo przewyższają ceną HS81MG do mojego Szybowca od Zbyszka. A tak z innej beczki zaczął mnie on niepokoić bo już od ponad 1miesiąca z nim kontaktu nie mam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_tom Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jeśli już gadamy o serwach, to pojawiły się jeszcze jedne serwa, jednak nic a nic o nich nie wiem, ale wygladają obiecujaco: HS-65HB / MG http://nastik.pl/hitec-hs65hb-p-1063.html Mniejsze od HS-81, podobne do HS-56 i z karbonitowymi lub metalowymi (!) kółkami Zna ktoś te serwa ? Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_tom Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Przepraszam za drugi post, ale dla zainteresowanych podaję link do opisów wszystkich serw Hitec: http://www.hitecrcd.com/homepage/product_fs.htm Naprawdę dobre opisy, zastosowania, nawet typy uzytych silniczków. karbonitowe koła: 4 razy mocniejsze od nylonowych i odporne na zuzycie (nie powstają luzy) http://www.hitecrcd.com/education/graphics/kbgears.jpg http://www.hitecrcd.com/education/gears.htm Silniczki serw: http://www.hitecrcd.com/education/motors.htm Analog / digital: http://www.hitecrcd.com/education/amplifier.htm Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Urban Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja chyba jednak założe te HS-81mg a jak będzie większy przypływ kasy to HS-125mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja też wybrałem hs81mg na lotki a na ogon dam hs 81. Hs 81mg -sprawdzone i polecane przez Instruktora, sprwadzone przez Tom Toma, również Pan Kwarciński budowniczy falcona je poleca. Myśle że nie będe załował wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.