blackriver Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 czy silnik : * Rpm(Kv): 1700Rpm/V * Max Prąd: 28A * Ciąg na 7x3: 1200 g Akku 2s czy 3s? wystarczy do tego modelu.
alkraj Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Za duży RPM. Ja bym Ci polecał silnik Turnigy 35-30C i do tego śmigło APC-E 10x5,5. Ciąg w granicach 1300g i nie duże obroty :wink: Dobra jest również Keda A22-20L ale na jej temet nie moge nic powiedzieć ponieważ jej nie miałem Pozdro Edit: Akku 3S ok. 2200mAh.
f-150 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 W specyfikacji podają 1250kv,regulator 35A,pakiet 2100 11,1v
radek872 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 HEHHE 7x3 smigło to Ci z maski nie bedzie wystawac albo bedzie minimalnie i cały ciag bedzie szedł w kadłub.To model 3D potrzebujesz duzego smigła najlepiej 11 cali i wolnoobrotowego silnika.Oczywiscie 3S o 2S mozesz zapomniec nawet w depronach 1m wielkosci.
blackriver Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 11 calowe śmigło... :? czyli napęd 400 watowy, 800-1000 kv i regler 50-60 amperów :?: Czyli na przykład EMAX Blue Sky BL 2815/09 + regler Emax Esc 60A + śmigło 11x5,5 + pakiet 3s 2200 25C. :| edit dane silnika od zestawu: Motor Diameter: 1.38" (35mm) Motor Length: 1.18" (30mm) Shaft Diameter: .16" (4mm) Shaft Length: .65" (16.5mm) Lead Length: 3" (76mm) Connectors: Bullet type, .14" (3.5mm) diameter Max. Constant Current: 30A Max. Surge Current: 35A Max. Constant Watts: 333W Max. Surge Watts: 390W No Load Current: 1.2A Input Voltage: 11.1V RPM/V (kV Rating): 1250 Weight: 2.5oz (71g) Suggested Propeller Size: 10x7E edit. chyba zamówię TR 35-36B 1300kv (106g) - 21 USD pakiet 1750 mah 3s (109g) - 15 USD edit śmigło 10x7E, pakiet 2200 25C(38C), reg 50A.
blackriver Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zamówione , czekam na przesyłkę 8) cierpliwie. W międzyczasie odbudowa kadłuba po krecie poprzedniego właściciela .
Wieczu Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ja ciagałem ten model silnikiem TP 880gram ciągu, smigiełko APC 10x5, regulator 25a i lipol 1000mAh 20c. Przez pierwsze 3-4minuty lotu można było robić zawis, pozniej juz brakowalo mocy.
blackriver Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ja ciagałem ten model silnikiem TP 880gram ciągu, smigiełko APC 10x5, regulator 25a i lipol 1000mAh 20c. Przez pierwsze 3-4minuty lotu można było robić zawis, pozniej juz brakowalo mocy. A jakiś symbol silnika? Ew. ile ważył?
f-150 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zobacz to link lub to link tyle że ok 200W śmigła 11" i 12" a według specyfikacji twój model ma ważyć do 880g.
Wieczu Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Oj nie mogę teraz znaleść opakowania. Generalnie silnik wygląda praktycznie tak samo jak ten http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=206 tylko ma troche lepsze osiągi. Postaram się znaleść dokładne numery tej 3f. Pozdrawiam
blackriver Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 ... a taki motorek nabyłem (już mam ): TURNIGY AerodriveXp TR35-36C Input Voltage : 7.4V~11.1V (2~3S Li-po) Kv : 1100rpm/V } within 10% Current capacity : 35A/30s Dimentions : 35mm X 36mm / 1.38in X 1.41in Shaft diameter : 4mm / 0.16in Weight : 106g / 3.74oz Number of poles/magnets : 14 Recommended model weight : 1000~1900g / 35~67oz Power equivalent : .25 to .30 IC glow engine Stator Dimentions: 28x14mm Power: 400W+ akku 1800 25C, reg Turnigy acro 50A wszystko na śmigle 10x7E, przynajmniej na razie (jeszcze odbudowa trwa i trwa 8) i trwa :? ) edit motor waży poniżej 100g :!:
Wieczu Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Nie wiem czy nie będziesz musiał dać lipola blisko SC bądź ołów na ogon. Silnik u mnie wazył 55g, lipol 1000mAh 3s1 95g, regiel 22g, z tym wszystkim był wyważony idealnie. Wszystko było usadowione tam gdzie przewidział producent. Hmm no zobaczymy jak to wyjdzie. Pozdrawiam
blackriver Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 W ogon pójdzie sporo wzmocnień, więc waga wzrośnie, nie jestem w stanie przewidzieć jak... może będzie ok, w razie czego mniejszy motor, chociaż szkoda mi nadmiaru mocy, zobaczymy...
radek872 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Staraj się o dużą moc przy małej wadze możesz zejsc z smigłem z 10x7 na 11x4 wtedy spokojnie mozesz zastosowac mniejszy pakiet.Ciag bedzie duży a model lżejszy.
f-150 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 z tym smiglem to chyba nie w ta strone,zmiana rozmiaru o jeden cal spowoduje wzrost pradu.Pozatym zmiana skoku z 7 na 4 chyba zbyt drastyczna.Spowoduje spadek predkosci strumienia pozasmiglowego i slaba reakcje na stery.
blackriver Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie wiem czy nie będziesz musiał dać lipola blisko SC bądź ołów na ogon. Silnik u mnie wazył 55g, lipol 1000mAh 3s1 95g, regiel 22g, z tym wszystkim był wyważony idealnie. Wszystko było usadowione tam gdzie przewidział producent. Hmm no zobaczymy jak to wyjdzie. Pozdrawiam Mój napęd jest cięższy o jakieś 90 gram, zobaczymy :?
radek872 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 z tym smiglem to chyba nie w ta strone,zmiana rozmiaru o jeden cal spowoduje wzrost pradu.Pozatym zmiana skoku z 7 na 4 chyba zbyt drastyczna.Spowoduje spadek predkosci strumienia pozasmiglowego i slaba reakcje na stery. Jezeli założy smigło o jeden cal wieksze, to prąd wzorsnie, ale jesli zejdzie ze skokiem, to prąd spadnie bankowo o kilka A.Wspomniałes o skutecznosci sterów nic nie daje wiekszej skuteczności jak smigło o dużej średnicy, które pokrywa znaczna częśc powierzchni sterowej.Model faktycznie lata wolno, ale z dużą skutecznoscią na sterach.Sam się przekonałem kiedy zmieniłem w os maxie smigło z 11x5 na 12x4 zaraz konieczne było zwiększenie expo na wszystkich sterach bo modelem było ciężko normalnie sterować.Sprawdza się to szczególnie w modelach typu 3D gdzie stery są wieksze od stateczników np extra którą ma kolega. PS stery mogą byc skuteczne z duzym skokiem na pełnym gazie wiadomo przy duzej szybkosci to mozliwe.
blackriver Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2008 Model ma latać wolno, z dużym nadmiarem mocy 8) , jak skończę "restaurację" to zacznie się kombinowanie ze śmigłami... :?:
Wieczu Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jeśli chcesz wolno latać tym modelem to tylko w pozycji harriera :twisted: Przy tym profilu model lata dosyć szybko, nawet na niskich obrotach silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.