Andy1212 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dzięki Lechu, Przy najbliższej okazji przetestuję ustawienia EXPO. Jako, że DR mam już na 65 %, to myślę, że rozpocznę od tej drugiej grupy wartości, które podałeś. Myślę, że powinno być akurat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Podaj lepiej jakiego nadajnika uzywasz. Przy JR/Spektrum/Graupner uzywasz dodatniego, przy Futabie/ Hitecu ujemnego, aby "zlagodzic" wychylenia w okolicach neutrum. Osobiscie przy maksymalnych wychyleniach stosuje -60 na lotkach, -70 na wysokosci i ok 30 na kierunku. Potem ustawiam w zaleznosci od potrzeb wieksze lub mniejsze wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy1212 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Oczywiście, że mam na myśli wartości +, gdyż mój nadajnik to Spektrum DX6i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam, ostatnio kupiłem używany model Katany. Niestety był on odbudowywany po kraksie i ku mojemu przerażeniu waży trochę ponad 900 g (sam model, bez wyposażenia), czyli tyle ile powinien mniej więcej ważyć nie uszkodzony model gotowy do lotu ;/. Tutaj pojawia się moje pytanie, jaki silnik polecacie żeby można było uciągnąć to całe ustrojstwo;) P.S Najbardziej skłaniał bym się ku jakiemuś z HobbyKing. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 polecam Turnigy 3542/1000 i zasilanie 3S LiPo 2200 mAh . Do tego regulator 40 A i śmigło APC E 14/7. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Dziękuje za odpowiedź. Postaram się zamontować ten silnik lub zbliżony parametrami. Jak już z wszystkim się uporam i uda mi się ulotnić model to zamieszczę małą relację z oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy1212 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 A czy ktoś wie, gdzie powcinało wszystkie uprzednio załączone fotki ??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 A czy ktoś wie, gdzie powcinało wszystkie uprzednio załączone fotki ??? :shock: O to trzeba zapytać administrację serwisu, na którym zamieściłeś swoje fotki. Jeśli nie chcesz, żeby znów przepadały zamieszczone zdjęcia wstawiaj je na http://imageshack.us/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy1212 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Dzięki za podpowiedź, jak odnajdę fotki w moim przepastnym archiwum to zapodam jeszcze raz i uzupełnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy1212 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Niestety w maju zeszłego roku, powszechnie znane w świecie modelarskim zjawisko "kret" dopadło i mnie. Moja Katana MD zmieniła się nie do poznania. Traf chciał, że na miejsce swojego spoczynku wybrała sobie drogę asfaltową, z której to startowała. Mało było co zbierać. No cóż, nastał czas powstawania nowej. Wymontowałem wszystko co możliwe i czekam na nowy model. Trochę to trwało, bo zrobił się jakiś zastój z tymi modelami. Ale w czerwcu wypatrzyłem model w sklepie na Słowacji w Trencinie i ........ jak myślicie, co zrobiłem? W samochód, kilkanaście godzin jazdy tam i z powrotem. Jak Feniks z popiołów nastąpiła reinkarnacja modelu. Prawda jaka podobna do poprzedniej: Ale muszę przyznać się też do czegoś. W kwietniu moje zainteresowania modelarskie skręciły w stronę helikopterów (jak widać na avatarze) i Katana trochę stoi w zapomnieniu. A efekt mojej (niepełno sezonowej) nauki helikopterami możecie zobaczyć tutaj: Po ostatniej modernizacji oświetlenia AirWolf obecnie prezentuje się tak: A losy powstawania tej makiety można prześledzić na: Align T-Rex 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.