Jacekecaj Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam. Czy może ktoś z forumowiczów lata w/w modelem? Potrzebuję kilka informacji o jego konstrukcji, wyposażeniu. Wiem,że jest strona producenta, ale chciałbym zasięgnąć opinii użytkownika. Proszę o kontakt przez PW. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 ja mam ten model. miałem też poprzedni, bez "turbo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darod07 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Mam taki model, przemalowany żeby przypominał trochę makietę ale bez ingerencji w wyposażenie. Od początku zainstalowałem pływaki i latany tylko z wody. Jest to drugi model (po Pionierze II) na którym uczył się latać mój syn. Samolot bardzo przewidywalny i ładnie prezentuje się na niebie. Jakich informacji potrzebujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekecaj Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Dzięki za odzew. Pawle, czy są jakieś różnice konstrukcyjne między obydwiema wersjami, wcześniejszą i turbo (pomijając oczywiście kształt maski). Chodzi np.o mocowanie skrzydeł, dostęp do pakietu zasilającego. Podejrzewam, że silnik i reszta wyposażenia jest taka sama. Darku, malowanie 1-sza klasa. Czy moglibyście opisać lub załączyć zdjęcia sposobu łączenia skrzydeł, dostępu do mocowania pakietu; czy są w kadłubie jakieś wzmocnienia sklejkowe połączone z wręgą do której mocowany jest silnik; czy jest możliwość ewentualnej wymiany serw lotek; czy zastosowany silnik daje sobie spokojnie radę. Tyle na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darod07 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Z racji założonych już pływaków nie za bardzo mogę pokazać Ci rzeczy o które prosisz. Niestety jest to jedna z wad modelu dlatego staram się to przewozić w stanie złożonym. Za dużo jest potem zabawy z przykręcaniem wsporników i odciągów z żyłki. Podłączenie wtyczek serw i napędu klap też do łatwych nie należy z racji ograniczonego dostępu po zdjęciu klapek na górze i z dołu. Jak sprawdziłem jest to ten sam model co Flyzone Turbo Beaver. Na rcgroups masz cały wątek dotyczący tego modelu. Nie wiem jak u Ciebie z angielskim ale jest tam tyle fotek, że wyjaśnią Tobie wszystko i nie potrzeba czytać opisu Dodam, że silnik spokojnie daje sobie radę, w końcu to turbo...???? https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?3146604-Flyzone-DHC-2T-Turbo-Beaver-1-5m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Różne kształty maski to nie wszystko. Są inne silniki, regla i śmigła. Przy czym na fabrycznym setupie stary lata lepiej niż turbo. Turbo jest wolniejszy, szybciej się grzeje. Ja u siebie na wiosnę pewnie wymienię zespół napędowy pod 4s. teraz na mocniejszych pakietach fruwać się nie da, bo regiel się grzeje. Skrzydła te same, pływaki też. Turbo jest lepiej wyważony, w starym musiałem dorzucić ołowou na dziób, w turbo na tych samych pakietach 3s2450 Pakiet wymienia się łatwo, tyle, że trzeba model na plecy odwórcić. Ja to robię na plązy, więc mi nie przeszkadza. Latam tylko z pływakami i modelu nie rozkręcam do transportu, więc sposób montażu skrzydeł mi nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi