Skocz do zawartości

TURBO BEAVER EPO 1520 Pelikana


Jacekecaj

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki model, przemalowany żeby przypominał trochę makietę ale bez ingerencji w wyposażenie. Od początku zainstalowałem pływaki i latany tylko z wody. Jest to drugi model (po Pionierze II) na którym uczył się latać mój syn. Samolot bardzo przewidywalny i ładnie prezentuje się na niebie.

Jakich informacji potrzebujesz?

post-5133-0-66848300-1574346223_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew.

 Pawle, czy są jakieś różnice konstrukcyjne między obydwiema wersjami, wcześniejszą i turbo (pomijając oczywiście kształt maski). Chodzi np.o mocowanie skrzydeł, dostęp do pakietu zasilającego. Podejrzewam, że silnik i reszta wyposażenia jest taka sama.

 Darku, malowanie 1-sza klasa.

Czy moglibyście opisać lub załączyć zdjęcia sposobu łączenia skrzydeł, dostępu do mocowania pakietu;

czy są w kadłubie jakieś wzmocnienia sklejkowe połączone z wręgą do której mocowany jest silnik; czy jest możliwość ewentualnej wymiany serw lotek; czy zastosowany silnik daje sobie spokojnie radę. Tyle na początek  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji założonych już pływaków nie za bardzo mogę pokazać Ci rzeczy o które prosisz. Niestety jest to jedna z wad modelu dlatego staram się to przewozić w stanie złożonym. Za dużo jest potem zabawy z przykręcaniem wsporników i odciągów z żyłki. Podłączenie wtyczek serw i napędu klap też do łatwych nie należy z racji ograniczonego dostępu po zdjęciu klapek na górze i z dołu. Jak sprawdziłem jest to ten sam model co Flyzone Turbo Beaver. Na rcgroups masz cały wątek dotyczący tego modelu. Nie wiem jak u Ciebie z angielskim ale jest tam tyle fotek, że wyjaśnią Tobie wszystko i nie potrzeba czytać opisu

Dodam, że silnik spokojnie daje sobie radę, w końcu to turbo...????

 

https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?3146604-Flyzone-DHC-2T-Turbo-Beaver-1-5m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Różne kształty maski to nie wszystko.

Są inne silniki, regla i śmigła. Przy czym na fabrycznym setupie stary lata lepiej niż turbo. Turbo jest wolniejszy, szybciej się grzeje. Ja u siebie na wiosnę pewnie wymienię zespół napędowy pod 4s. teraz na mocniejszych pakietach fruwać się nie da, bo regiel się grzeje. 

 

Skrzydła te same, pływaki też. Turbo jest lepiej wyważony, w starym musiałem dorzucić ołowou na dziób, w turbo na tych samych pakietach 3s2450

 

Pakiet wymienia się łatwo, tyle, że trzeba model na plecy odwórcić. Ja to robię na plązy, więc mi nie przeszkadza. Latam tylko z pływakami i modelu nie rozkręcam do transportu, więc sposób montażu skrzydeł mi nie przeszkadza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.