Skocz do zawartości

Jc 30 evo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nabyłem taki silnik uzywany i nie mogłem go odpalic ,sprawdzony gaznik ,zawor membranowy ,kompresja w normie, nie podaje paliwa świeca sucha, iskra jest tam gdzie powinna, paliwo na dole silnika jest a silnik ani się nie odezwał , po paru dniach walki ze smigłem postanowiłem obrócic silnik głowica do dołu, silnik odpalił i chodzi jak należy czy ktoś z kolegów wie co to może być za przyczyna

post-8739-0-26635800-1574977568_thumb.png

Opublikowano (edytowane)

A jak jest w tym silniku ze szczelnością skrzyni korbowej ?

Jest dzielona w dwóch płaszczyznach i jakość uszczelek może mieć wpływ na pod... i nadciśnienie w karterze i związane z tym napełnianie cylindra mieszanką - to dwusów !

Odwrócona pozycja pracy - przy tym umieszczeniu gaźnika -  w pewnym stopniu może przy nieszczelnościach skrzyni korbowej pomagać i silnik w tej pozycji będzie pracował a w pozycji głowicą do góry będzie sprawiał kłopoty...

Edytowane przez kaszalu
Opublikowano

Uszczelka wydaje się być dobra jedynie co może być nieszczelnosc to przy membranie ale nie chce narazić tego składać na jakiś uszczelniacz bo może będę to jeszcze nie raz rozbierł. A może być przyczyną obrocony gaźnik,ten wężyk podciśnienia jest na dole i jest w nim paliwo

Opublikowano

Oprócz szczelności skrzyni korbowej ważnym elementem jest skuteczność zamykania membrany w dolocie gaźnika. Membrana czasami pęka lub odkształca się przez co zostaje utracone ciśnienie w skrzyni korbowej .Następna sprawa to stan membran w gaźniku , jeśli będzie uszkodzona membrana odpowiedzialna za pompowanie to przez nią również będzie uchodziło ciśnienie (poznać to można po pulsującym przepływie paliwa w wężyku ).

pozdrawiam roman

Opublikowano

Membrana wymieniona, sruby od gaznika uszczelnione wszystko działa jak powinno pali w każdej pozycji , mam jeszcze pytanie odnośnie zaworka przy membranie gaznika na YouTube jest pokazane że dźwignia ma być równo z obudową a u mnie jest ok 1,5 mm głębiej.

Opublikowano

Ta dźwignia zaworu paliwa musi być doregulowana do typu membrany którą zastosowałeś . Są dwa rodzaje membran , jeden typ ma przynitowany krótki  bolec (o kształcie walca ) a drugi typ membran ma bolec z nacięciem (bolec jest troszkę dłuższy ) . Nacięcie umieszcza się w widełkach popychacza zaworu iglicowego zaworu .Jeśli masz płaski bolec dźwigienkę dognij na wysokość 0mm , jeśli masz bolec z nacięciem  dźwignia powinna być poniżej krawędzi gaźnika około 1mm.

post-5952-0-52116200-1575958818_thumb.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.