gignasiak Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam nabyłem taki silnik uzywany i nie mogłem go odpalic ,sprawdzony gaznik ,zawor membranowy ,kompresja w normie, nie podaje paliwa świeca sucha, iskra jest tam gdzie powinna, paliwo na dole silnika jest a silnik ani się nie odezwał , po paru dniach walki ze smigłem postanowiłem obrócic silnik głowica do dołu, silnik odpalił i chodzi jak należy czy ktoś z kolegów wie co to może być za przyczyna
kaszalu Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) A jak jest w tym silniku ze szczelnością skrzyni korbowej ? Jest dzielona w dwóch płaszczyznach i jakość uszczelek może mieć wpływ na pod... i nadciśnienie w karterze i związane z tym napełnianie cylindra mieszanką - to dwusów ! Odwrócona pozycja pracy - przy tym umieszczeniu gaźnika - w pewnym stopniu może przy nieszczelnościach skrzyni korbowej pomagać i silnik w tej pozycji będzie pracował a w pozycji głowicą do góry będzie sprawiał kłopoty... Edytowane 29 Listopada 2019 przez kaszalu
gignasiak Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 Uszczelka wydaje się być dobra jedynie co może być nieszczelnosc to przy membranie ale nie chce narazić tego składać na jakiś uszczelniacz bo może będę to jeszcze nie raz rozbierł. A może być przyczyną obrocony gaźnik,ten wężyk podciśnienia jest na dole i jest w nim paliwo
.bercik. Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Oprócz szczelności skrzyni korbowej ważnym elementem jest skuteczność zamykania membrany w dolocie gaźnika. Membrana czasami pęka lub odkształca się przez co zostaje utracone ciśnienie w skrzyni korbowej .Następna sprawa to stan membran w gaźniku , jeśli będzie uszkodzona membrana odpowiedzialna za pompowanie to przez nią również będzie uchodziło ciśnienie (poznać to można po pulsującym przepływie paliwa w wężyku ). pozdrawiam roman
gignasiak Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 Membrany w gazniku wymienione, może ta zwrotna w dolce nie jest w najlepszym stanie ale znalazłem juz w sklepie nową to spróbuję ja kupić o ile będą te same wymiary od silnika OS33GT .zastanawiam się jeszcze czy uszczelniacze łożysk są szczelne ,czy jest tam jakiś zimering https://riku.pl/towar/p/id/94370/kontekst/4419/
gignasiak Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Membrana wymieniona, sruby od gaznika uszczelnione wszystko działa jak powinno pali w każdej pozycji , mam jeszcze pytanie odnośnie zaworka przy membranie gaznika na YouTube jest pokazane że dźwignia ma być równo z obudową a u mnie jest ok 1,5 mm głębiej.
.bercik. Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Podeślij jakieś zdjęcie lub link bo nie bardzo wiem o co chodzi :-)
gignasiak Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2019 Na przykład tu 6 min 30 sek https://youtu.be/ihBmRzgsI6c
.bercik. Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ta dźwignia zaworu paliwa musi być doregulowana do typu membrany którą zastosowałeś . Są dwa rodzaje membran , jeden typ ma przynitowany krótki bolec (o kształcie walca ) a drugi typ membran ma bolec z nacięciem (bolec jest troszkę dłuższy ) . Nacięcie umieszcza się w widełkach popychacza zaworu iglicowego zaworu .Jeśli masz płaski bolec dźwigienkę dognij na wysokość 0mm , jeśli masz bolec z nacięciem dźwignia powinna być poniżej krawędzi gaźnika około 1mm.
gignasiak Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 Bolec jest płaski to wyrównam na zero. wielkie dzięki
Rekomendowane odpowiedzi