Jump to content

Pierwszy PYLON :) [Pylon]


Yosephtbg

Recommended Posts

Przedewszystkim chciałem się ze wszystkimi przywitać :) To mój drugi post mam nadzieję że dowiem się na tym forum więcej niż wiem, i szerzej zaprezentuje swoje modele :)

 

Po sześciu latach latania RC dopadła mnie...

demon prędkości, siedząc w modelarni myślałem co mogę zrobić i wtedy wpadłem napomysł sam model powstał z depronu 6mm kadlub, skrzydła poszycie to depron 3mm rowkowany dźwigar to konsturkcja kanapkowa tzn, balsa 3mm/ depron 6mm/balsa bardzo stabilne. Usterzenie + lotki wykonane z balsy 3mm wszystko klejone na uhu-por. silnik kupiony na allegro za około 30 zł ponad rok temu już był przewinięty:). Ciągnie 504gramy przy prądzie 8 A na śmigle 7x3.5. Jego masa to 30g. Wyposażenie: 2x servo DYNAM 9g, odbiornik hitec SuperSlim, regler tower pro 15A, a wszystko to powered by DUALSKY 3s LiPo 1050 mah

Zamknąłem się w masie 200g. Rozpiętość modelu to 65cm długość 70cm, model powstał z głowy, a dokładniej położyłem wyposażenie na kawałku depronu i obrysowałem, mam jeszcze trochę luzu w kadłubie. Do tego jeszcze wymysliłem skrzydła i tak model powstał w 1 h . Do tego doszło wkładanie bebechów i gotowe. Model naprawdę się rozpędza, w pionie też idzie aż miło. Prędkość będzie zmierzona w sobotę albo niedzielę, zależy od pogody

 

b_175127.jpg

b_175224.jpg

Jeśli za duże obrazki to napiszcie, jestem nowy na tym forum więc nie wiem wszystkiego, napewno coś z tym zrobię

Pozdrawiam

Adrian

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

dzieki za dane mam jeszcze jedno pytanko co to za profil skrzydla ?? ??

jak na cos szybkiego to jeszcze nie az takie durze obciarzenie zrob sobie modelik co bedzie mial ok 90g na dm2 hehe to jest dopiero predkosc :) ale to juz raczej nie elektryk :lol:

Link to comment
Share on other sites

akku waży 82g, jednak skróciłem kable, uciąłęm kable od balancera i wyszło 79g. Tak samo w reglerze minimalne kable, goldy 2mm tylko tam gdzie niezbędne i do silnika tak samo, bez goldów. Odbiornik bez obudowy, tylko cienka koszulka termokurczliwa mniej, żadnych snapów tylko zagięte bowdeny 2mm, dźwignie nie plastiki ze śrubkami tylko sklejka 1,5 mm, łoże silnika tak samo, do budowy użyte minimum niezbędnego kleju, ludzie śmieją się, że takie cackanie nie ma sensu jednak jest to najlepszy przykład że warto.

Pozdrawiam

 

PS. Poza tym model jest naprawdę mały no i ma tylko 2 serva

PS 2. Sławek nie od Ciebie kupiłem czasem ten silnik ?? Wiem, że na pewno od kogoś z Łańcuta :)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo pożądny silnik, mimo iż podczas użytkowania rotor już się pogiął, musiałem go też kilka razy wklejać na oś po przygodnych kretach. latałem też w deszczu kilka razy, albo z lądowaniem w kałuży ( jedyny betonowy kawałek na lotnisku) przez co rotor tu i ówdzie łapie rdza. Kilka razy silnik też został przegrzany, są dwa magnesy które trzymają się tylko dlatego ze są magnesami klej wyparował, CIAG DOKŁADNIE TAKI JAK NA POCZĄTKU 504g nigdy nie mam czasu tego poprawić (wiem jakie to może mieć skutki) mam bardzo mało czasu bo szkoła ( II klasa technikum elektronicznego) bardzo mnie pochłania albo próby do koncertów a jak już się znajdę w modelarni to poprostu chcę polatać. Mam jeszcze outrunner GWS-a na początku ciągnął 750g teraz około 600g po dwóch miesiącach użytkowaia, nigdy nie przewoltowany, nie przegrzany najwyżej lekko ciepły, to świadczy o jakości obu silników

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.