cobra Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Klony Easy Glidera powstają jeden po drugim. Oto kolejny z nich. Nie widać niestety rozwiązań technicznych, ale pewnie trochę mu brakuje do sprawdzonych rozwiązań z Multiplexa. Wnęka w kadłubie przygotowana pod "dzwonek". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 No , widze ze nie pomysleli , jak silnik padnie to trzeba bedzie rozklejac kadlub co moze nie pojsc bezszkodowo. Dla mnie to zupelnie nie przemyslana sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 prawie w 100% jak mój Hype relax - dostęp do silnika mam lepszy ale technicznie zblizone ...faktycznie z silnikiem dali tzw ciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milko Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Myślę że nie do końca trzeba by rozklejać :wink: , ja miałem silnik zrobiony podobnie, tak że od boku nie ma dojścia, w razie jakiejś potrzeby wymiany wystarczy ściąć przód o ten 1.5cm aby średnica otworu pozwoliła wysunąć rotor, a od dołu masz otworek na imbusik, którym odkręcasz silnik od piasty i wysuwasz z kabelkami przodem :wink: .(o ile ten silnik ma możliwość zdjęcia z piasty-spotkałem się też z takimi co nie miały :crazy: .) Da się to zrobić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Co nie zmienia faktu ze jest to bez sensu bo bez kaleczenia modelu nie wykonalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jakbym pokazal szczegol montazu mojego silnika w moim EG - to byscie mnie na zbita facjate wyrzucili z forum XD - na usprawiedliwienie - to bylo moje pierwsze spotkanie z modelarstwem RC i brak jakichkolwiek przydatnych urzadzen i patentow ... no dobra - spieszylem sie na obloty :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 A w EG jak jest rozwiązane mocowanie silnika? Dostęp do niego jest po podniesieniu kabinki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 W przypadku Hype -dostęp od środka kabinki ale i tak trzeba deko powiększyć otwór by wyjąć silnik ( nie trzeba skracać modelu tylko powiększyć dziure) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 A w EG jak jest rozwiązane mocowanie silnika? Dostęp do niego jest po podniesieniu kabinki? W EG Pro zdejmujesz kabinke i masz dostep do silnika. Cała operacja montażu/demontażu zajmuje 3 minuty ( sprawdzałęm kilka silników więc mam już wprawę :-P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 prawie w 100% jak mój Hype relax - dostęp do silnika mam lepszy ale technicznie zblizone ...faktycznie z silnikiem dali tzw ciała Prawie W Relaxie jest kątowe sterowanie lotkami A no i jeszcze inne mocowanie skrzydeł a'la EG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a jest ktoś kto to kupił i latał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.