cobra Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Klony Easy Glidera powstają jeden po drugim. Oto kolejny z nich. Nie widać niestety rozwiązań technicznych, ale pewnie trochę mu brakuje do sprawdzonych rozwiązań z Multiplexa. Wnęka w kadłubie przygotowana pod "dzwonek". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbert Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 No , widze ze nie pomysleli , jak silnik padnie to trzeba bedzie rozklejac kadlub co moze nie pojsc bezszkodowo. Dla mnie to zupelnie nie przemyslana sprawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
utopia Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 prawie w 100% jak mój Hype relax - dostęp do silnika mam lepszy ale technicznie zblizone ...faktycznie z silnikiem dali tzw ciała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milko Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Myślę że nie do końca trzeba by rozklejać :wink: , ja miałem silnik zrobiony podobnie, tak że od boku nie ma dojścia, w razie jakiejś potrzeby wymiany wystarczy ściąć przód o ten 1.5cm aby średnica otworu pozwoliła wysunąć rotor, a od dołu masz otworek na imbusik, którym odkręcasz silnik od piasty i wysuwasz z kabelkami przodem :wink: .(o ile ten silnik ma możliwość zdjęcia z piasty-spotkałem się też z takimi co nie miały :crazy: .) Da się to zrobić . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbert Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Co nie zmienia faktu ze jest to bez sensu bo bez kaleczenia modelu nie wykonalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Jakbym pokazal szczegol montazu mojego silnika w moim EG - to byscie mnie na zbita facjate wyrzucili z forum XD - na usprawiedliwienie - to bylo moje pierwsze spotkanie z modelarstwem RC i brak jakichkolwiek przydatnych urzadzen i patentow ... no dobra - spieszylem sie na obloty :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 A w EG jak jest rozwiązane mocowanie silnika? Dostęp do niego jest po podniesieniu kabinki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
utopia Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 W przypadku Hype -dostęp od środka kabinki ale i tak trzeba deko powiększyć otwór by wyjąć silnik ( nie trzeba skracać modelu tylko powiększyć dziure) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbert Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 A w EG jak jest rozwiązane mocowanie silnika? Dostęp do niego jest po podniesieniu kabinki? W EG Pro zdejmujesz kabinke i masz dostep do silnika. Cała operacja montażu/demontażu zajmuje 3 minuty ( sprawdzałęm kilka silników więc mam już wprawę :-P ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtass_nt Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 prawie w 100% jak mój Hype relax - dostęp do silnika mam lepszy ale technicznie zblizone ...faktycznie z silnikiem dali tzw ciała Prawie W Relaxie jest kątowe sterowanie lotkami A no i jeszcze inne mocowanie skrzydeł a'la EG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzik4 Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 a jest ktoś kto to kupił i latał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.