Skocz do zawartości

Jaki model do FlyCamOne 2 ?


sebi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o modelarstwo. Pasjonuję się natomiast wszystkim co jest związane z fotografią i filmem. Chciałbym kupić model który dobrze radziłby sobie z prowadzeniem kiamerki (myślałem o FlyCamOne 2). Nie wiem czy samolot, czy helikopter. Chodzi o to, aby model latał możliwie spokojnie i pewnie, raczej wolno. Jeżeli miałby być to helikopter, to fajnie byłoby aby potrafił zawisnąć w powietrzu. Nie chodzi mi o model wyczynowy, nie potrzebuje akrobacji 3d. Do tej pory uzywałem jakiegoś prostego helikoptera który takj naprawdę latał góra-dół, a kierunej lotu uzależniony był od wiatru. Co moglibyście mi polecić? Coś w okolicach 400pln (o ile jest to możliwe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jesli Cie interesuje video i fotografia to rozumiem ze rowniez interesuje Cie jakosc. FlyCamOne duzo nie osiagniesz. Zeby ta kamerke uniesc wystarczy jakikolwiek trenerek. Helikopter niestety trudniejszy w opanowaniu i drozszy wiec sobie daruj. Proponuje poczytac dzial rc-cam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem totalnym amatorem

każdy kiedyś był :-)

Pasjonuję się natomiast wszystkim co jest związane z fotografią i filmem

No , bo w życiu trzeba mieć jakieś pasje żeby nie zwariować

Chciałbym kupić model

Brawo , dobra decyzja

który dobrze radziłby sobie z prowadzeniem kiamerki

chyba dźwiganiem kamerki :-)

Nie wiem czy samolot, czy helikopter.

Zdecydowanie to pierwsze

aby model latał możliwie spokojnie i pewnie, raczej wolno

Focus , EG i jeszcze pare się znajdzie.

Jeżeli miałby być to helikopter, to fajnie byłoby aby potrafił zawisnąć w powietrzu.

To już w sporej mierze zależy od umiejętności pilota a jako totalny nowicjusz jak napisałem heli odpada.

Nie chodzi mi o model wyczynowy, nie potrzebuje akrobacji 3d