smootny Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 chińczyki nie podają w instrukcji gdzie ten model ma SC , wywarzony jest fabrycznie i lata ( tu się muszę pochwalić lata nim mój 5 letni syn ) Mamy zamiar włożyć tam silnik 3F i pakiet Li-Pol więc wagowo to się troszkę zmieni... Warto było by znać położenie SC.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 W mojej Cessnie SC znajduje się 6-8cm od natarcia skrzydła. Co prawda ma już nie co cięższy ogon i zmieniony silnik 3F turnigy 2830 bodajże, pakiet 3s, ale i tak musiałem doważyć nosek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Squa Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Tutaj moje pytanie jeśli można ( w końcu dział jak zacząć ) Więc skoro jest temat ś.c. to jak go odnaleźć ? Tzn co zrobić z modelem żeby wyznaczyć ś.c. ? Ustawić go na jakimś kancie czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB. Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 A czy kupując ten model jest sens inwestować w mocniejsze akumulatory? (o większej pojemności) Bo wiadomo, waga wzrosnie, i czy nie będzie to tylko strata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Cessna zachowuję się pozytywnie przy większym obciążeniu, pakietem 3S o pojemności 1050mAh 25C oraz silnikiem Turnigy 2830. Oczywiście jest nie co szybsza, ale to daje jej charakteru Silnik oryginalny uległ zniszczeniu -spaliły się szczotki-fajnie dymił :lol2: Zmieniłem na napęd bardziej wydajny. Co do programu do obliczania SC to proszę: http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter216 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 SC w tym modelu jest na dżwigarze czyli 7,5 cm od natarcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolrac Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 A jakie można zastosować wyposażenie alternatywne z silnikiem bezszczotkowym, regulatorem, serwa i zasilanie? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIGER Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam Żeby nie zakładać nowego tematu: Znajomy poprosił mnie o "uzdrowienie"identycznej Cessny jak w tym temacie.Dostał ją od znajomego za darmo,ale w stanie... nie najciekawszym.Bez śmigła,z silnikiem szczotkowym,bez radia. Pytam na tym forum gdyż wogóle nie znam się na samolotach. "siedzę w helikopterach". Oto moje pytania: 1.Jaki bezszczotkowy silnik można by tam zastosować i przy okazji jakie śmigło do niego? 2.Jaki regulator do silnika?(najlepiej z wbudowanym BEC-em) 3.Jakieś serwa pasujące w miejsce starych pięcioprzwodowych(mam na myśli 3- przewodowe) 4.Doradzam mu Radio Spektrum DX5,gdyby przypadkiem hobby go wciągnęło.Czy to dobry pomysł? Za odpowiedź z góry dziekuję. Nie chcę kupować "na wyczucie"gdyż,jak wspomniałem, nie siedzę w temacie samolotów. Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.