Sauber_ Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Dzień dobry, pisze w dość niecodziennej sprawie jak na to forum. Niemniej jest to społeczność silnie związana z modelarstwem, czyli w dużej mierze z lotnictwem. Domyślam się że duża grupa hobbystów modelarzy ma również do czynienia z pełnowymiarowymi maszynami- czy to hobbystycznie czy to w życiu zawodowym. Żeby lepiej nakreślić sytuacje zacznę od kilku słów o sobie. Nazywam się Michał, mam 23 lata i aktualnie jestem studentem. Jako że od najmłodszych lat pasjonowałem się lotnictwem rodzice zapisali mnie na modelarnie w aeroklubie łódzkim. Dłubałem tam modele przez kilka dobrych lat (i super to wspominam), niestety przez przeprowadzkę do innego miasta i budowę domu musiałem porzucić to piękne hobby. Pomimo upływu lat dalej pasjonuje się lotnictwem i mam nadzieje, że kiedyś wrócę do tej zajawki! Przechodząc do meritum: aktualnie studiuje architekturę na stopniu magisterskim i stoję przed wyborem tematu pracy magisterskiej. (dla wyjaśnienia: na architekturze wybieramy interesujący nas temat, jakąś działkę i projektujemy tam obiekt) Jako że najłatwiej robi się to co się lubi- postanowiłem wybrać jakiś lemat związany z lotnictwem. Poty lotniczy to zdecydowanie za duży obiekt na tak krótki czas projektowania, dla tego postawiłem na coś mniejszego- Nowa siedziba aeroklubu łódzkiego połączona z lotniskiem sportowym. Sam jestem w trakcie poszukiwań, jednak uznałem, że z pewnością znajdzie się tu ktoś, kto będzie w stanie mi coś podpowiedzieć lub podać jakiś przykład. Informacje jakich poszukuje to: - przykłady lotnisk sportowych lub małych lotnisk z polski i z zagranicy- mile widziane nazwy, adresy, linki do stron, zdjęcia (cokolwiek żebym był w stanie to zlokalizować i obejrzeć w Internecie) - przykłady pomieszczeń w takich obiektach (wydaje mi się, że jestem świadomy większości z nich- hangary, warsztaty, magazyny, administracja, może salka wykładowa. Jednak nie obcuje z takimi budynkami na co dz