Piotrek_SGM Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Cześć Braci Modelarska Jak ktoś byłby zainteresowany tematem wykonania owiewki silnika z laminatu (ewentualnie jakiegoś innego elementu) a nie bardzo wie jak się do tego zabrać - napisałem dość obszernie ilustrowany artykulik na ten temat. Wykonany element prezentuje się tak: Nie sposób powielać treść w tym miejscu, samych ilustracji jest ponad 30 i trochę by mi to czasu zajęło. Zainteresowanych zapraszam Zaznaczam, że jestem początkujący w tym temacie i na pewno popełniłem błędy, które mam nadzieje ktoś zauważy i skomentuje w tym wątku. Tym niemniej mam nadzieję, że komuś moje wypociny się przydadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 coś ta strona długo się ładuje .... ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Serwer leży - pierwszy raz się zdarzyło... ładny "peszek" :evil: Przepraszam i dam znać jak będzie okej. :oops: :oops: :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Serwer już dziala Gratuluje. Mi się wszystko podoba, na temat i rzeczowo dla mnie laika super sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Dzięki tomcar11, strona faktycznie wraca do życia, wrazie jakby jeszcze coś dostawca robił - proszę spróbować jutro :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...