Skocz do zawartości

laminatowa owiewka silnika


Piotrek_SGM

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Braci Modelarska :)

 

Jak ktoś byłby zainteresowany tematem wykonania owiewki silnika z laminatu (ewentualnie jakiegoś innego elementu) a nie bardzo wie jak się do tego zabrać - napisałem dość obszernie ilustrowany artykulik na ten temat.

 

Wykonany element prezentuje się tak:

owiewkavn9.th.jpg

 

Nie sposób powielać treść w tym miejscu, samych ilustracji jest ponad 30 i trochę by mi to czasu zajęło.

 

Zainteresowanych zapraszam

 

Zaznaczam, że jestem początkujący w tym temacie i na pewno popełniłem błędy, które mam nadzieje ktoś zauważy i skomentuje w tym wątku.

 

Tym niemniej mam nadzieję, że komuś moje wypociny się przydadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo Piotrek!

Wymyśl jeszcze metodę wykonania osłony silnika z przeźroczystej formatki 2mm, bo Pan z Artexu, nie wiem, chyba za to, że kupiłem od Niego z ręki do ręki z 6 modeli i trochę części, najwyraźniej się na mnie obraził i nie chce mi pomóc... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przy następnej owiewce oklej styropianowe kopyto taśmą klejącą ( szara ,izolacyjna , malarska , zależnie od kształtu kopyta )

Oklejenie kopyta umożliwia uzyskanie gładkiej powierzchni wewnątrz laminatu, ułatwia "wydłubanie " styropianu , umożliwia zastosowanie żywicy która "zżera" styropian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tom000 dzięki, zapraszam częściej na stronkę, nie jest nas wielu, ale się staramy pisać w taki sposób, żeby innym się przydało; a żona się nie przyznaje do pozowania dla Modelarza :P

 

Wymyśl jeszcze metodę wykonania...

Zgrywasz się czy jak? Oczywiście nic z powyższego ja nie wymyśliłem, tyle że mi się chciało to opisać, a przeważnie jak ktoś już wie to innym nie napisze ;-) Może odkurzaczem i podciśnieniem potraktuj te 2mm i to nam ładnie opisz? Chętnie skorzystam :mrgreen: