Jump to content

Traxxas Slayer silnik nie trzyma kompresji


Recommended Posts

 

Witam,kupiłem slayera z zatartym silnikiem,po wyczyszczeniu silnika z brudu stracił kompresję, co lepiej jest zrobić,kupić cylinder z tłokiem czy zrobić konwersję na elektryka ?

 

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ale jak to stracił? żadnego oporu w GMP? No chyba, że narobiłeś rys przy czyszczeniu. Albo to był faktycznie trup. Zalej go gęstszym olejem nad tłok. 

Kupić cały nowy silnik, Nawet Force czy SH. Spalina to spalina. :) 

Link to comment
Share on other sites

Mam jedną Force ,ale jest za duża i ma inne mocowanie tłumika,mam drugi i to samo jest i też w innym miejscu jest mocowanie tłumika. tak jak na filmiku cylinder jest wytarty.
https://drive.google.com/file/d/11M4xl0S8ufE_W5yBe7zLlZ_7nou-Yl4E/view?usp=drivesdk

Wczoraj jego odpaliłem,cały czas chodził na wysokich obrotach z 2 lub 3 min i zgasł i nie można było jego wogulę ustawić żeby był na niższych obrotach i świece mi spalił.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

A jakie masz te silniki?

Właśnie za takie przekombinowanie Traxxas u mnie nie ma brania. Nawet koło wymyślili na nowo. Te ich silniki to tzw Smallblock czyli klasyczny  .15 (2.5cc) rozwiercony do granic możliwości. Żeby założyć typowy bigblock, czyli .21  - .38 (3.5cc- i większe) są konwersje. A, że slayer to w zasadzie Revo to problemu z znalezieniem nie będzie. To zdecydowanie tańsze rozwiązanie niż fabryczne silniki. Masz choćby tu https://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=5360X+&_sacat=0 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.