puciu16 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Jak wyżej.... :? potrzebna instrukcja po Polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 I ja sie podłaczam-kupiłem i boje sie ładować !! pika.piszczy ,błyska a ja za cholere nie moge dopasowac tych sygnałów do tabel z obcojęzycznej instrukcji (moja pierwsza ładowarka lipol ) Na te chwile po podłączeniu świeżokupionego pakietu alarm "pika" i miga czerwona dioda koło STARTu mimo że w opisie prawdopodobnie oznacza to złe zasilanie (pon11v lub pow. 15v) a podłączyłem do aku w aucie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julek26 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam! Używam tej ładowarki od 2 lat. Jest naprawdę solidna i poręczna. W instrukcji jest info o błędach (liczba mignięć czerwonej "status led"). Niedogodnością jest gniazdko balansera (to małe, 5-cio pinowe z boku), do którego nie pasuje większość wtyczek od pakietów li-pol. Trzeba kupić, bądź samemu dorobić przejściówkę: I jeszcze jedna ważna uwaga. Na obudowie nad gniazdkiem balansera znajduje się biała strzałka. Wtyczkę serwisową od pakietu trzeba tak wpiąć, aby "minus" (ostatni czarny przewód) pokrywał się z tą strzałką. I wtedy wszystko będzie OK. Aha. Jeśli zbyt głęboko rozładuje się pakiet, ładowarka może nie wykryć odpowiedniego napięcia na całym pakiecie i wtedy nie zacznie ładować ("battery voltage error"). Dlatego trzeba pilnować, żeby napięcia na celkach nie spadły poniżej 3 V (z mojego doświadczenia) Pozdrawiam i życzę bezproblemowego użytkowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.