KRUUP Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 woj-tech, Bardzo mi sie ten modelik podoba Byłem na tych zawodach i ten model lepiej lata niż wygląda, grubość kadłuba niema znaczenia - uwierzcie !!! Cieszy mnie ta informacja. Może kiedys u mnie powstanie model stylizowany na EDGE'a. F2BTOM, Przygladałes sie moze blizej temu modelowi?? Jak miał zrobione łoże? Tradycyjnie, czy może RC przykrecane do firewall'a?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Łoże standard RC duralowe, silnik Pa 61 z rurą rezonansową, śmigło trój łopatowe węglowe, obroty na starcie w granicach 9600-9800, waga 1750 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Tomzik Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Cześć Tomek Po zdjęciach widzę, że zawody musiały być całkiem fajne. Powiedz mi jakie zadanie ma rura rezonansowa przy takim napędzie. Podejrzewam, że rura musi być dość spora, gdyż silnik przy tych obrotach emituje falę dźwiękową o dość niskiej częstotliwości, zwłaszcza o tej pojemności. Czy faktycznie przy tych obrotach jak model wystartuje silnik dostaje "kopa" w locie i obroty mu się zwiększają o kilka tysięcy, czy rura ma za zadanie głównie utrzymanie stałych obrotów przez cały lot nie podnosząc zbytnio mocy (obrotów)? Pytam, gdyż nie słyszałem jeszcze "akrobatki" z silnikiem wyposażonym w rurę. Dużo ludzi tam latało z takim napędem i na czterotaktach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Na czterotakcie latałem tylko ja, reszta to były MVVS-y 49, PA 61, PA 72 wszystko z rurą, i trzy elektryki AXI. Rura podnosi moc silnika i głównie obroty a także stabilizuje obroty . W każdej pozycji silnik pracuje na tych samych obrotach. Tak jak pisałem wcześniej na ziemi ustawiają obroty w granicach 9600-9800 w powietrzu zwiększają się do 10500-11500 na śmigłach węglowych trój-łopatkowych o bardzo małym skoku wąskich łopatkach i wklęsłej powierzchni dolnej. Silnik wyje ale czas okrążenia w granicach 5,1 - 5,3 s. Igor Burger na elektryku miał czas 4,85 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 obroty rosną w locie bo opory są mniejsze....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ale nie wzrastają podczas wykonywania figur, a na pewno każdy latający na rurze stara się do tego dążyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 bardzo ładny model musze iść do modelarni po swojego małego akrobacika i zobaczyć czy jeszcze żyje pasowało by się w końcu nauczyć jakiegoś acro :)fajne logo. Czekam na dalszą relacje Pozdrawiam przepraszam ,że się wcinam ale akurat dzisiaj nadszedł ten moment i znów polatałem i stawiałem pierwsze kroki akro , przeloty i pętelki na początek i wyszło bardzo fajnie - model cały. Nie jest on może przepiękny ale lata dobrze ... silnik KMD 2,5 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Widzę, że motorek masz przerobiony na żarowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Widzę, że motorek masz przerobiony na żarowy... tak .... to motorek z modelarni jest taki jeszcze 1 mocniejszy i jak je zamienię to spróbuję jakiś locik na plecach może Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Jeśli na tym motorku daje radę pętlę wykręcić to i plecy bez problemu zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Jak sie człowiek nauczy latać na plecach, pętli zewnętrznych i wewnętrznych, to nauka reszty figur nie stanowi juz problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.