daras Opublikowano 19 Stycznia 2022 Opublikowano 19 Stycznia 2022 W wyżej wymienionym sklepie zakupiłem w dniu 17.01 samolot, na stanie widniało 16 sztuk. Niestety kilka godzin później zamówienie zostało anulowane bez podania powodu. Pomyślałem może jakiś błąd, więc zamówiłem kolejny raz i znów otrzymałem maila bez słowa wyjaśnienia że zamówienie zostało anulowane. Zapytałem dlaczego, odpowiedzi nie otrzymałem, więc wszedłem na ich stronę i napisałem raz jeszcze i o dziwo odpowiedź otrzymałem od razu. Otóż okazało się że z powodu covida wysyłki zostały wstrzymane, no i powiedzmy że ja to rozumiem. Nie rozumiem tylko że nie otrzymałem odpowiedzi kiedy sprzedaż zostanie wznowiona. No ale dziś jak wszedłem na stronę sklepu to okazało się że z 16 sztuk samolotu zostało się zero. Czyli albo zostały sprzedane albo nawet ich nie mieli. Nie rozumiem jeszcze podejścia do klienta, bo przecież mogli anulować zamówienie z przeproszeniem że na stronie sklepu wkradł się błąd magazynowy i byłoby po sprawie. No ale na to już nie było ich stać.
Jerzy_R Opublikowano 19 Stycznia 2022 Opublikowano 19 Stycznia 2022 33 minuty temu, daras napisał: Nie rozumiem jeszcze podejścia do klienta dostał anulowanie zamówienia i jeszcze chciałby dostać przeprosiny. Nie za dużo tego dobrego? W głowach się ten teges... ? 33 minuty temu, daras napisał: No ale na to już nie było ich stać. Prąd podrożał, więc używanie sprzętu informatycznego zostało ograniczone do niezbędnego minimum
daras Opublikowano 19 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2022 46 minut temu, nJerzy_R napisał: W głowach się ten teges... ? Co racja to racja. ?
mefisto.boogie Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Wysłałem zapytanie o model, który był dostępny na stanie. Strona wygląda jakby pośredniczyli w zakupach bo patrząc po lokalizacji sklepu (w bloku) sądzę że nie mają takiego dużego magazynu. Trzy dni bez odpowiedzi więc pomyślałem, że złożę zamówienie skoro politykę mają taką, że muszą ręcznie potwierdzić zamowionko. Był to piątek więc rozumiem że mogą mieć weekend. Poniedziałek, wtorek - bez odpowiedzi. We wtorek wieczorem naskrobałem maila z prośbą o anulowanie zamówienia ale w ciągu 24H nadal żadnej odpowiedzi. Nawet na tego pierwszego maila sprzed tygodnia... Na www podają godziny otwarcia 16-20 więc pomyślałem że ktoś po godzinach sobie coś działa. Natomiast po tylu dniach stwierdziłem, że ta firma już nie funkcjonuje.. Ktoś miał ostatnio podobne doświadczenia? Ja już się poddałem - zamówienie nie miało być tanie więc nie zaryzykuję pieniędzy.
Rekomendowane odpowiedzi