Skocz do zawartości

https://mix-hurt.pl/


daras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W wyżej wymienionym sklepie zakupiłem w dniu 17.01 samolot, na stanie widniało 16 sztuk. Niestety kilka godzin później zamówienie zostało anulowane bez podania powodu. Pomyślałem może jakiś błąd, więc zamówiłem kolejny raz i znów otrzymałem maila bez słowa wyjaśnienia że zamówienie zostało anulowane. Zapytałem dlaczego, odpowiedzi nie otrzymałem, więc wszedłem na ich stronę i napisałem raz jeszcze i o dziwo odpowiedź otrzymałem od razu. Otóż okazało się że z powodu covida wysyłki zostały wstrzymane, no i powiedzmy że ja to rozumiem. Nie rozumiem tylko że nie otrzymałem odpowiedzi kiedy sprzedaż zostanie wznowiona. No ale dziś jak wszedłem na stronę sklepu to okazało się że z 16 sztuk samolotu zostało się zero. Czyli albo zostały sprzedane albo nawet ich nie mieli. Nie rozumiem jeszcze podejścia do klienta, bo przecież mogli anulować zamówienie z przeproszeniem że na stronie sklepu wkradł się błąd magazynowy i byłoby po sprawie. No ale na to już nie było ich stać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, daras napisał:

Nie rozumiem jeszcze podejścia do klienta

dostał anulowanie zamówienia i jeszcze chciałby dostać przeprosiny. Nie za dużo tego dobrego?

W głowach się ten teges... ?

 

33 minuty temu, daras napisał:

No ale na to już nie było ich stać.

Prąd podrożał, więc używanie sprzętu informatycznego zostało ograniczone do niezbędnego minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wysłałem zapytanie o model, który był dostępny na stanie.

Strona wygląda jakby pośredniczyli w zakupach bo patrząc po lokalizacji sklepu (w bloku) sądzę że nie mają takiego dużego magazynu.

 

Trzy dni bez odpowiedzi więc pomyślałem, że złożę zamówienie skoro politykę mają taką, że muszą ręcznie potwierdzić zamowionko.

Był to piątek więc rozumiem że mogą mieć weekend. Poniedziałek, wtorek - bez odpowiedzi. We wtorek wieczorem naskrobałem maila z prośbą o anulowanie zamówienia ale w ciągu 24H nadal żadnej odpowiedzi. Nawet na tego pierwszego maila sprzed tygodnia...

 

Na www podają godziny otwarcia 16-20 więc pomyślałem że ktoś po godzinach sobie coś działa. Natomiast po tylu dniach stwierdziłem, że ta firma już nie funkcjonuje..

 

Ktoś miał ostatnio podobne doświadczenia? Ja już się poddałem - zamówienie nie miało być tanie więc nie zaryzykuję pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.