Skocz do zawartości

E-sky Dauphin


Karas194

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !

 

Zakładam temat ponieważ przejrzałem większość forum i nie znalazłem nic o tym modelu, a teraz do rzeczy...

Dostałem swojego Dauphina jakiś czas temu, ponieważ jest on moim pierwszym modelem jestem zielony w każdym temacie jeżeli chodzi o modelarstwo. Latałem sobie i latałem i nie mogłem opanować techniki latania ponieważ nie mogłem latać przód - tył okazało się ze dostałem jego już z niedziałającym jednym servem, ale ponieważ już nim latałem gwarancja nie przysługuje. Wymieniłem servo na nowe wszystko działa tylko nie mam pojęcia jak mają być ustawione serva na jakim poziomie, podobno jedno ma być niżej od drugiego ale nie wiem jak to ma wyglądać po drugie przy starcie kołysze się na boki i obraca się. Wiem ze przy module 4in1 są 2 pokrętła sterująca Gain i drugie nie pamiętam. Nie wiem jak poprawnie je wyregulować. Jak ktoś jest w stanie pomóc będę bardzo wdzięczny.

 

A teraz porady które mogą się przydać osobom które nabędą ten model.

1 - obudowa w nim jest bardzo delikatna i bardzo łamliwa polecam włożyć do środka kabiny z przodu trochę papieru toaletowego wzmocni to obudowę i nie będzie się już tak łamać.

2 - polecam specjalne łopaty "AIRY Harden Blade II" pasują do prawie wszystkich modeli E-Sky są właściwie nie łamliwe, posiadam takie i nie złamało mi się ani jedno nawet uderzenia o mur nie robią na nich wrażenia.

 

I to narazie z mojej strony tyle :-D i liczę na waszą pomoc w mojej sprawie.

 

Pozdrawiam !

Karas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, :lol:

Dziękuję bardzo za okazaną pomoc.