blabson Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam. jestem w trakcie składania tego modelu,i mam pare pytań: -jakie zastosować servo na lotki 1szt -jakie serva na ster i wysokosc -jakie śmigło pod silnik Magnum 4t 8.5cm -i oczywiscie odbiornik pod apke hitec laser 6 to są cześci jakich potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Wszystkie serwa spokojnie mogą być wielkości - standard - typowe o sile 3, coś tam kg/cm. Co do smigieł - też masz wszystko podane przy omawianym silniku: zalecane śmigła: 12x5 (podczas docierania), 11x7, 11x8, 11x9, 12x5, 12x6, 12x7, 13x4. Chyba, że chodzi o najlepszy wybór z tych podanych. Co do odbiornika - każdy Hitec'owy będzie dobry - z wyłączeniem tych micro do elektryków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Jeśli masz kase kup odbiornik Hitec HFD-08RO Spoko odbiornik, 0 zakłóceń, latałem z takim pod linami wysokiego i niskiego napięcia i powiem szczerze, że się zdziwiłem bo na prawdę model nie poleciał nawet "1cm" z którąś ze stron Szczerze go polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blabson Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 jeszcze jedno pytanie, położenie cylindra w dol nie będzie sprawiał problemu. dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczas Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 jeśli jest to 4T to nie, 2T lubi się zalać w takim położeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Owszem,w takim położeniu silnik przy odpaleniu może sie zalać ale w trakcie lotu nie ma co sie obawiać Najlepiej mieć rozrusznik i nie podlewać silnika ,ile będzie mu potrzebne to sobie zaciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczas Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 dokładnie tak, ale zalanie na odwróconej głowicy przy 4T to się nie zdarza raczej, Ja odpalam taką metodą jak napisał Daniestol i na zawodach zawsze mieszcze się w czasie a silnik mam głowicą do dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tu masz film z lotu Chipmunka kolegi. silnik 4T 8,5cm ale OS, śmigło 13x 4 czy 6; http://video.google.com/videoplay?docid=-2617592581295105690 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blabson Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Dzieki :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.