Skocz do zawartości

IMAX B6 - problem.


Tropheus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam ładowarkę jak w temacie i mam z nią problem. Od jakiegoś czasu w trakcie ładowania w programie z balancerem kiedy przełączy się ją w tryb podglądu napięcia na celach nie ma stałych odczytów tylko wszystko wariuje. Odczyty skaczą i pokazują dziwne napięcia nieraz jest tak np że na pierwszej celi pokazuje 1 V na drugiej 7 V a na trzeciej 3 V za sekundę są już inne odczyty i tak cały czas. Po jakimś czasie ładowania ładowarka wyłącza się i pokazuje informację błąd ładowania. Trzeba ponownie włączyć ładowanie i znowu to samo. Generalnie po kilku takich błędach naładuje akumulator ale balancer nie jest za dokładny. Dodam jeszcze że problem zaczął się od momentu kiedy chciałem rozładować akumulator do przechowywania programem storage zgodnie z instrukcją i w pewnym momencie także wyskoczył błąd i ładowarka wydała dziwny zapach chyba spalenizny więc podejrzewam że coś się spaliło. Jestem zielony z elektroniki i nie wiem czy coś z ta ładowarką można zrobić czy trzeba kupić nową. Ponadto jeżeli w okolicach Wrocławia lub w samym Wrocławiu znacie kogoś kto by sobie z tym poradził to proszę o namiary.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj, naładować inny akumulator i sprawdź co się dzieje, mam taka samą ładowarkę i nie zaobserwowałem takich zjawisk:) ale było tak ze na słabych , już wysłużonych pakietach na początku też wariowały naromiast przy końcowym naładowaniu wszystkie cele były naładowane jednakowo. PODSUMOWUJĄC: podłącz inny pakiet:)może to pakiet do :ass:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie