paverq Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam Mam takie pytanie jakie servo na gaz :?: :?: :?:
luki0506 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 To będzie dobre : http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=274
paverq Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 To będzie dobre : http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=274 Dzięki za POMOC
Malker Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jaki model ? Polecane na gaz jest szybkie serwo Ale zależy od modelu
meloow Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 ja się przyłacze to pytania czy do silnika 2,5cm wystraczy serwo np. TP90 ? bo chyba akurat w tym miejscu nie występują prawie żadne obciążenia.
Malker Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Powinno wystarczyć Edit: Lub coś takiego http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1509
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam Mam takie pytanie jakie servo na gaz To będzie dobre : http://modele.sklep.pl/pr...products_id=274 A jaki silnik kolego, jaki silnik. Polecanie serwa standard do małego silnika mija się z celem, serwo waży bowiem bez mała 1/3 - 1/2 tego co silnik. Kupiłem na dniach silnik .10 OSa i przepustnicę napędza HXT500.
f-150 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Powinno wystarczyć Edit: Lub coś takiego http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1509 Bez przesady,łożyska i utwardzane tryby :shock: po co,chyba żeby zwiększyć wagę. Do gazu wystarczają standardy w większych modelach,w mniejszych mini.Nie cudujcie te serwa ciągną tylko przepustnicę,tak samo nie ma sensu stosowanie szybkich serw,takie stosuje się np.do skrętu w modelach samochodów,lub na sterach w latających akrobatach
Malker Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Bez przesady,łożyska i utwardzane tryby :shock: po co,chyba żeby zwiększyć wagę. No zgodzę się tutaj akurat Troche nie na miejscu był ten link Ja w 2 modelach mam HS 322HD
Boogie Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jesli chcecie stosowac mniejsze serwa na gaz o masie 5-9g to polecam przykleic je do modelu przy pomocy tasmy dwustronnej. Prawie gwarantuje to nam bezpieczną pracę, niestety kosztem precyzji.
f-150 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jesli chcecie stosowac mniejsze serwa na gaz o masie 5-9g to polecam przykleic je do modelu przy pomocy tasmy dwustronnej. Prawie gwarantuje to nam bezpieczną pracę, niestety kosztem precyzji. No niech mnie wkońcu zbanują bo nie wytrzymam.Boogi bój się boga jak nie masz kogo.Taśma i paliwo,pomyśl
Boogie Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Po pierwsze spojrz na pisownie mojego nicka. Po drugie nie pisze o niesprawdzonych rozwiazaniach. W 2 modelach tak mialem i jakos nie narzekalem, a ratowalo mi to przy kraksach tryby.
ertman_176 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Ja bym umocował to na klej termiczny. Co do odklejenia się taśmy to nawet jak silnik przestanie reagowac na gaz to co ? Przeciez paliwo się skończy i silnik zgasnie.
olo Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Ja bym umocował to na klej termiczny. Co do odklejenia się taśmy to nawet jak silnik przestanie reagowac na gaz to co ? Przeciez paliwo się skończy i silnik zgasnie. Np.rozpijesz model i to w bardzo głupi sposób. Pewnie nie masz większej spaliny ale wyobraź sobie że zgaśnie Ci silnik w Twoim P-47 i będziesz daleko od lotniska. Wylądujesz na spadochronie?
ertman_176 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 ale wyobraź sobie że zgaśnie Ci silnik w Twoim P-47 i będziesz daleko od lotniska. I dlatego latam blisko Nie zrozumieliśmy czarnego humoru ... Wyszedłem z założenia że ktoś kto pyta o serwo na gaz nie latał za wiele i raczej silnik bedzie miał bliskie spotkania z ziemia. Sta też zapewne Boogie mówił o trybach bo kiedy my się uczyliśmy latać a z tego co pamiętam to było to prawie równolegle albo boogie troche wcześniej nawet to serwa klasy hs-55 [dla tych co nie wiedzą co to to mówię że to poprostu 9g serwo] nie kosztowało 20 zł tylko około 80zł ... Najprostsze i pewne mocowanie serwa to po prostu klej termiczny o ile kadłub jest prostokątny a linnia popychacza przepustnicy wypada nam prosto na ramie serwa zamocowanego do ściany kadłuba, jak na razie klej termiczny mnie nie zawodzi także w innych mocowaniach serw. Dwie listewki w poprzek kadłuba lub też kawałek sklejki przyklejony do jednego boku to rozwiązania jakie można spokojnie bez wiekszego wysiłku zastosować, zreszta w ARF są gotowe półki ... A najlepszy sposób aby taśma od serwa się nie odkleiła to po prostu zmiana silnika spalinowego na elektryczny
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.