Skocz do zawartości

Servo Na Gaz


paverq

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Witam

 

Mam takie pytanie jakie servo na gaz

 

 

A jaki silnik kolego, jaki silnik. Polecanie serwa standard do małego silnika mija się z celem, serwo waży bowiem bez mała 1/3 - 1/2 tego co silnik.

 

Kupiłem na dniach silnik .10 OSa i przepustnicę napędza HXT500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wystarczyć :)

Edit: Lub coś takiego http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1509

Bez przesady,łożyska i utwardzane tryby :shock: po co,chyba żeby zwiększyć wagę.

Do gazu wystarczają standardy w większych modelach,w mniejszych mini.Nie cudujcie te serwa ciągną tylko przepustnicę,tak samo nie ma sensu stosowanie szybkich serw,takie stosuje się np.do skrętu w modelach samochodów,lub na sterach w latających akrobatach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chcecie stosowac mniejsze serwa na gaz o masie 5-9g to polecam przykleic je do modelu przy pomocy tasmy dwustronnej. Prawie gwarantuje to nam bezpieczną pracę, niestety kosztem precyzji.

No niech mnie wkońcu zbanują bo nie wytrzymam.Boogi bój się boga jak nie masz kogo.Taśma i paliwo,pomyśl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym umocował to na klej termiczny. Co do odklejenia się taśmy to nawet jak silnik przestanie reagowac na gaz to co ? Przeciez paliwo się skończy i silnik zgasnie.

 

Np.rozpijesz model i to w bardzo głupi sposób.

Pewnie nie masz większej spaliny ale wyobraź sobie że zgaśnie Ci silnik w Twoim P-47 i będziesz daleko od lotniska.

Wylądujesz na spadochronie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wyobraź sobie że zgaśnie Ci silnik w Twoim P-47 i będziesz daleko od lotniska.

 

I dlatego latam blisko :D Nie zrozumieliśmy czarnego humoru ...

 

Wyszedłem z założenia że ktoś kto pyta o serwo na gaz nie latał za wiele i raczej silnik bedzie miał bliskie spotkania z ziemia. Sta też zapewne Boogie mówił o trybach bo kiedy my się uczyliśmy latać a z tego co pamiętam to było to prawie równolegle albo boogie troche wcześniej nawet to serwa klasy hs-55 [dla tych co nie wiedzą co to to mówię że to poprostu 9g serwo] nie kosztowało 20 zł tylko około 80zł ...

 

Najprostsze i pewne mocowanie serwa to po prostu klej termiczny o ile kadłub jest prostokątny a linnia popychacza przepustnicy wypada nam prosto na ramie serwa zamocowanego do ściany kadłuba, jak na razie klej termiczny mnie nie zawodzi także w innych mocowaniach serw.

 

Dwie listewki w poprzek kadłuba lub też kawałek sklejki przyklejony do jednego boku to rozwiązania jakie można spokojnie bez wiekszego wysiłku zastosować, zreszta w ARF są gotowe półki ...

 

A najlepszy sposób aby taśma od serwa się nie odkleiła to po prostu zmiana silnika spalinowego na elektryczny :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.