Skocz do zawartości

aparatura - pad


Juanito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam pytanie - pewnie głupie , ale jestem jeszcze bardzo zielony w tym temacie ... Czy są uniwersalne aparatury do samochodów w kształcie pada od konsoli ? Nie bardzo lubię tych obecnych aparatur rączka z kółkiem - wolę pada z dwoma mini drażkami ... proszę o jakiekolwiek informacje na ten temat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Może to:

https://77hobby.pl/frsky-taranis-x-lite-s-p-297.html

 

Foto

Dla mnie wygodniejsze, i bardziej instynktowne, jest sterowanie samochodami czy łódkami apką pistoletową. Ale co kto lubi. Pamiętam, że w czasach kiedy startowałem w zawodach, był jeden gościu co nieźle wycinał na pulpicie.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granacik - samochód dopiero zamówiony ... jest w zestawie aparatura , ale nie lubię tych pistoletowych z kółkiem i w kolejnym samochodzie chciałbym mieć normalny pad do sterowania - jak za dawnych czasów :) A dlaczego jest nieproporcjonalna ? co to znaczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Juanito napisał:

A dlaczego jest nieproporcjonalna ? co to znaczy ?

 

bo to prosty zabawkowy nadajnik. Zerojedynkowy, albo skręca na maxa albo nie. Z kierunkami podobnie.

 

No to poczekamy jak model odbierzesz. Bo teraz to wróżenie z fusów jaka tam elektronika wsadzona i z czym ewentualnie kompatybilna. Ilu producentów tyle protokołów transmisji. A jak się okaże, że jednak będziesz zmieniać nadajnik a fabryczny odbiornik jest zintegrowany z regulatorem to będziesz musiał wszystko zmienić. Dodatkowo jeśli chcesz mieć jeden nadajnik do kilku modeli to nieodzowny jest w nim najprostszy nawet komputer z pamięciami ustawień modeli.