Jacekos Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam, Moje pytanie dotyczy zakresu pracy steru wysokości oraz lotek w Easy Gliderze. Złożyłem model, wszystkie elementy (popychacze, serwa) działają (tak mi się wydaje) poprawnie. Wszystko wklejone na swoim miejscu zgodnie z instrukcją. I tu dochodzę do meritum. Zgodnie z instrukcją lotki powinny się wychylać na ok 20mm do góry i ok 8mm w dół. Ster kierunku ok 20mm w każdą stronę od środka. W moim modelu tylko ster wysokości wychyla się zgodnie ze wskazaniem instrukcji (ok 13mm) natomiast ster kierunku ok 30mm w każdą stronę a lotki ok 10mm w każdą stronę. Pytanie: Czy powinienem jeszcze coś poprawić czy może jestem nadgorliwy??? Czy nie będzie to przeszkadzać w lataniu? Jestem początkującym pilotem rc i ciężko mi określić jakie będą konsekwencje braku zgodności działania z instrukcją producenta. Poniżej specyfikacja sprzętu. Model: Easy Glider Electric - silnik standard Aparatura: Hitec Laser 4 - wszystko nowe (aparatura ustawiona na max. wychylenie) Z góry dziękuję za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Na kierunku wystarczy albo przesunąć zaczepienie snapa o jedną dziurkę w górę w dźwigni w sterze kierunku lub o jedną w dół w dźwigi serwa. W lotkach zrobiłbym większe wychylenia. Czyli snap o jedną dziurkę niżej w dźwigi lotki lub o jedną dziurkę wyżej w dźwigi serwa. Ps: Czemu nie kupiłeś EG PRO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...