Skocz do zawartości

Easy Glider Electric - zakres pracy powierzchni sterowych


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Moje pytanie dotyczy zakresu pracy steru wysokości oraz lotek w Easy Gliderze. Złożyłem model, wszystkie elementy (popychacze, serwa) działają (tak mi się wydaje) poprawnie. Wszystko wklejone na swoim miejscu zgodnie z instrukcją. I tu dochodzę do meritum. Zgodnie z instrukcją lotki powinny się wychylać na ok 20mm do góry i ok 8mm w dół. Ster kierunku ok 20mm w każdą stronę od środka. W moim modelu tylko ster wysokości wychyla się zgodnie ze wskazaniem instrukcji (ok 13mm) natomiast ster kierunku ok 30mm w każdą stronę a lotki ok 10mm w każdą stronę.

Pytanie: Czy powinienem jeszcze coś poprawić czy może jestem nadgorliwy??? Czy nie będzie to przeszkadzać w lataniu?

Jestem początkującym pilotem rc i ciężko mi określić jakie będą konsekwencje braku zgodności działania z instrukcją producenta. Poniżej specyfikacja sprzętu.

 

Model: Easy Glider Electric - silnik standard

Aparatura: Hitec Laser 4 - wszystko nowe (aparatura ustawiona na max. wychylenie)

 

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kierunku wystarczy albo przesunąć zaczepienie snapa o jedną dziurkę w górę w dźwigni w sterze kierunku lub o jedną w dół w dźwigi serwa. W lotkach zrobiłbym większe wychylenia. Czyli snap o jedną dziurkę niżej w dźwigi lotki lub o jedną dziurkę wyżej w dźwigi serwa.

 

Ps: Czemu nie kupiłeś EG PRO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Kłopot w tym (niedopisałem w pierwszym poście) że mocowanie do dźwidni i serwa jest w ustawieniu max tzn w obu przypadkach na zewnętrznych dziurkach. Nic się nie blokuje i co powinno chodzi luźno a serwa są zamocowane na sztywno.

Czy powinienem w końcówkę przy dźwidni wsunąć także rurkę popychacza czy samo stalowe cięgno?