staszczyk Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Dokładnie osiem dni temu, korzystając z tego, że ferie będą już za tydzień(czyli teraz :rotfl: ) postanowiłem zrobić zamówienie w "havlu:. Po kilkudniowych poszukiwaniach, przeszukiwaniach i zmianach na takie aby były dostępne bez problemu, zamówiłem. W sumie wyszło rzeczy za ponad 850zł(zamawiałem z kolegami), ale takich zakupów nie robi sie często więc raz w roku można zaszaleś w szczególności, że niektóre rzeczy kupuje sie żadko. Tak wiec będąc happy, że bez problemu udalo mi sie kupić to co chciałem, czekałem na paczke. Niestety następnego dnia okazało się, że połowy z mojej listy nie ma wogóle w magazynie i w sumie niewaidomo kiedy bedą. Z 16 pozycji zrobiło się 10 :? za kwotę 550zł. No nic :ass: blada co zrobić, a że zależało mi na czasie to zgodziłem się. Zaznaczając opcje wysłania, zaznaczyłem 2 dni kurier. Tak więc jezeli we wtorek moje zamówienie się "zaktualizowało" to najpóźniej we czwartek, no ze wzgl. na sniezyce w piątek powinno dotrzec. Okazjue się, że nie!! Troche zdenerwowany dzwonie w piatek ok 13 do havla z zapytaniem "Gdzie jest moja paczka?!?!?!" Pani wogóle niezorientowana co robi "po drugiej stronie linii" "wyślizgnęła sie" i poprosiła o nr tel. podałem więc i czekam, 15min, 30min, 45min, godzinę, półtorej, dwie... wow telefon dzwoni odbieram a Pan xyz "paczka jeszcze nie została wysłana, ale już wysyłamy i bedzie jutro". No kur..cze blade jak to mozliwe, że przez 4 dni nie można się zmobilizowac a dopiero po "wjeździe na chate" zacząć coś robić? Pomijając fakt że na propozycji wysyłki otrzymałem koszt 20,13, a zapłaciłem za nią 35,72 i dostatecznie z - miłą obsługę oraz resztę szczegółów takich jak np. brak towaru mimo że powinien byc to byłoby wszystko ok. Podsumowując OSTATNI RAZ ROBIŁEM ZAKUPY W HAVLU mimo że jeśli coś mają to ceny są fajne.
Władek Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Robiłem tu zakupy wiele razy. Najlepszą opcją jest zadzwonić i wszystko ustalić na gębę.Wtedy paczka wychodzi następnego dnia. Mieli jakiś czas temu kłopoty z tkaniną węglową, ale nie tylko oni. Proponuję abyś wyluzował, to dobry sklep.
DJDIT Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja równiez nie jestem zadowolony z tego sklepu. Zamówiłem komplet książek dot laminowania oraz pare akcesoriów do laminowania próżniowego (ssawki, przekładki), wszystko na telefon wraz z potwierdzeniem na e-mail. Otrzymałem informację, że książek nie ma na miejscu i muszą je sprowadzić, termin oczekiwania dwa tygodnie. Przystałem na to gdyz nie zależało mi na czasie. Po dwóch tygodniach pytam się jak moje sprawy, i informacja że książek nie ma i nie wiedza kiedy będą, ale mam czekac ktoś sie odezwie. No i tak czekam już rok czasu ( w między czasie był jeszcze kontakt z mojej strony) i nic z tego nie wychodzi. Nie miałbym pretensji do firmy gdybym wprost otrzymał informację "niestety nie możemy zrealizowac zamówienia" bo coś tam coś tam... a tak człowiek czeka na cos czego i tak nie będzie.
utopia Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja ze swojej strony ......... jakby nie było to jest hurtownia..... sprzedawanie 1 kG żywicy interesuje ich średnio raczej i dla mnie jest to oczywiste. Do tej pory z hurtowniami nie miałem żadnych przygód a Havla sobie chwalę . Może dlatego że nieco większy kaliber zamówień to sie bardziej starają ?
armand Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 To po pierwsze hurtownia, po drugie transport z centralnego magazynu mają we wtorek i czwartek z tego co pamiętam. I jak nie mają u siebie na "podręcznym" to musisz czekać, zresztą jak wszędzie. Nigdy nie miałem problemów, dostawałem proformę, płaciłem i przychodziło szybciutko kurierem, czasami nawet szybciej przychodziło niż zdołałem zapłacić Wystarczy że "siadł" internet czy prąd i nie mają informacji o stanach magazynu centralnego i od razu mają "przeje..." Jak był jakiś problem to zawsze była informacja o tym, no może już pani Dominika tam nie pracuje i się pozmieniało. Ja bym bardziej widział problem w tym, że zamawiała osoba fizyczna (tak założyłem), jak zamawia firma to "leci" zamówienie, proforma i cała "jazda papierowa" i dlatego nie umyka im nawet małe zamówienie.
Patryk Sokol Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja tam w sumie nigdy specjalnie nie narzekałem, z tym że zawsze trzeba dzwonic, bo inaczej to się człowiek nie dogada z nimi... Inna sprawa, że ostatnio jest jakaś nowa kobieta, przy telefonie i z nią się dogadać jest cholernie ciężko. Ostatnio dobre 5 minut próbowałem wytłumaczyć, że chcę tkaninę węglową 200g/m2 jednokierunkową i w odpowiedzi cały czas słyszałem tkanina 200 osnową-wątek 1 do 1. I tak przez 5 minut, aż miałem ochotę trzasnąć słuchawką i tak wygląda każda rozmowa z nimi ostatnio. W każdym razie, ja nie lubię z taką flegmą przez telefon rozmawiać...
DJDIT Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Rozumię że to hurtownia a moje zamówienie było smiesznie małe na niecałe 500zł co przy obrotach tej firmy jest to 0,001% ich obrotu ale nie zalezało mi na czasie, gdyby zorganziowali sprzedaż w miesiąc byłoby ok, ale nie ponad rok... Nie chcę abyście pomyśleli, ze nie lubie kobiet i do niczego się nie nadają oprócz XXX ale gdziekolwiek się nie znajdę, a kobieta jest od sprzedaży w branzy technicznej tudziez ma cokolwiek z tym zwiazanego to na 90% nie uswiadczysz kompetentnej obsługi. Kobiety myslą na odwrót i innymi kanałami co przykład powyższy z tkanina weglową pokazuje najdokładniej jak można. Havla nie przekreslam, w lato będe potrzebował materiału to będe próbował... aby nie było problemu z zamówieniem zrobię to przez internet/fax/telefon/kuriera no i podeślę pani kwiaty to na 99% potraktuje moje zamówienie powaznie ;-)
radek872 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Wcisnij jej kit, że jest ładna jak przez tel podziekuje to juz wszystko wiesz, a tak na serio to kolega zamawia tam na modelarnie i niema problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.