staszczyk Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Dokładnie osiem dni temu, korzystając z tego, że ferie będą już za tydzień(czyli teraz :rotfl: ) postanowiłem zrobić zamówienie w "havlu:. Po kilkudniowych poszukiwaniach, przeszukiwaniach i zmianach na takie aby były dostępne bez problemu, zamówiłem. W sumie wyszło rzeczy za ponad 850zł(zamawiałem z kolegami), ale takich zakupów nie robi sie często więc raz w roku można zaszaleś w szczególności, że niektóre rzeczy kupuje sie żadko. Tak wiec będąc happy, że bez problemu udalo mi sie kupić to co chciałem, czekałem na paczke. Niestety następnego dnia okazało się, że połowy z mojej listy nie ma wogóle w magazynie i w sumie niewaidomo kiedy bedą. Z 16 pozycji zrobiło się 10 :? za kwotę 550zł. No nic :ass: blada co zrobić, a że zależało mi na czasie to zgodziłem się. Zaznaczając opcje wysłania, zaznaczyłem 2 dni kurier. Tak więc jezeli we wtorek moje zamówienie się "zaktualizowało" to najpóźniej we czwartek, no ze wzgl. na sniezyce w piątek powinno dotrzec. Okazjue się, że nie!! Troche zdenerwowany dzwonie w piatek ok 13 do havla z zapytaniem "Gdzie jest moja paczka?!?!?!" Pani wogóle niezorientowana co robi "po drugiej stronie linii" "wyślizgnęła sie" i poprosiła o nr tel. podałem więc i czekam, 15min, 30min, 45min, godzinę, półtorej, dwie... wow telefon dzwoni odbieram a Pan xyz "paczka jeszcze nie została wysłana, ale już wysyłamy i bedzie jutro". No kur..cze blade jak to mozliwe, że przez 4 dni nie można się zmobilizowac a dopiero po "wjeździe na chate" zacząć coś robić? Pomijając fakt że na propozycji wysyłki otrzymałem koszt 20,13, a zapłaciłem za nią 35,72 i dostatecznie z - miłą obsługę oraz resztę szczegółów takich jak np. brak towaru mimo że powinien byc to byłoby wszystko ok. Podsumowując OSTATNI RAZ ROBIŁEM ZAKUPY W HAVLU mimo że jeśli coś mają to ceny są fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Władek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Robiłem tu zakupy wiele razy. Najlepszą opcją jest zadzwonić i wszystko ustalić na gębę.Wtedy paczka wychodzi następnego dnia. Mieli jakiś czas temu kłopoty z tkaniną węglową, ale nie tylko oni. Proponuję abyś wyluzował, to dobry sklep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJDIT Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja równiez nie jestem zadowolony z tego sklepu. Zamówiłem komplet książek dot laminowania oraz pare akcesoriów do laminowania próżniowego (ssawki, przekładki), wszystko na telefon wraz z potwierdzeniem na e-mail. Otrzymałem informację, że książek nie ma na miejscu i muszą je sprowadzić, termin oczekiwania dwa tygodnie. Przystałem na to gdyz nie zależało mi na czasie. Po dwóch tygodniach pytam się jak moje sprawy, i informacja że książek nie ma i nie wiedza kiedy będą, ale mam czekac ktoś sie odezwie. No i tak czekam już rok czasu ( w między czasie był jeszcze kontakt z mojej strony) i nic z tego nie wychodzi. Nie miałbym pretensji do firmy gdybym wprost otrzymał informację "niestety nie możemy zrealizowac zamówienia" bo coś tam coś tam... a tak człowiek czeka na cos czego i tak nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja ze swojej strony ......... jakby nie było to jest hurtownia..... sprzedawanie 1 kG żywicy interesuje ich średnio raczej i dla mnie jest to oczywiste. Do tej pory z hurtowniami nie miałem żadnych przygód a Havla sobie chwalę . Może dlatego że nieco większy kaliber zamówień to sie bardziej starają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 To po pierwsze hurtownia, po drugie transport z centralnego magazynu mają we wtorek i czwartek z tego co pamiętam. I jak nie mają u siebie na "podręcznym" to musisz czekać, zresztą jak wszędzie. Nigdy nie miałem problemów, dostawałem proformę, płaciłem i przychodziło szybciutko kurierem, czasami nawet szybciej przychodziło niż zdołałem zapłacić Wystarczy że "siadł" internet czy prąd i nie mają informacji o stanach magazynu centralnego i od razu mają "przeje..." Jak był jakiś problem to zawsze była informacja o tym, no może już pani Dominika tam nie pracuje i się pozmieniało. Ja bym bardziej widział problem w tym, że zamawiała osoba fizyczna (tak założyłem), jak zamawia firma to "leci" zamówienie, proforma i cała "jazda papierowa" i dlatego nie umyka im nawet małe zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja tam w sumie nigdy specjalnie nie narzekałem, z tym że zawsze trzeba dzwonic, bo inaczej to się człowiek nie dogada z nimi... Inna sprawa, że ostatnio jest jakaś nowa kobieta, przy telefonie i z nią się dogadać jest cholernie ciężko. Ostatnio dobre 5 minut próbowałem wytłumaczyć, że chcę tkaninę węglową 200g/m2 jednokierunkową i w odpowiedzi cały czas słyszałem tkanina 200 osnową-wątek 1 do 1. I tak przez 5 minut, aż miałem ochotę trzasnąć słuchawką i tak wygląda każda rozmowa z nimi ostatnio. W każdym razie, ja nie lubię z taką flegmą przez telefon rozmawiać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJDIT Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Rozumię że to hurtownia a moje zamówienie było smiesznie małe na niecałe 500zł co przy obrotach tej firmy jest to 0,001% ich obrotu ale nie zalezało mi na czasie, gdyby zorganziowali sprzedaż w miesiąc byłoby ok, ale nie ponad rok... Nie chcę abyście pomyśleli, ze nie lubie kobiet i do niczego się nie nadają oprócz XXX ale gdziekolwiek się nie znajdę, a kobieta jest od sprzedaży w branzy technicznej tudziez ma cokolwiek z tym zwiazanego to na 90% nie uswiadczysz kompetentnej obsługi. Kobiety myslą na odwrót i innymi kanałami co przykład powyższy z tkanina weglową pokazuje najdokładniej jak można. Havla nie przekreslam, w lato będe potrzebował materiału to będe próbował... aby nie było problemu z zamówieniem zrobię to przez internet/fax/telefon/kuriera no i podeślę pani kwiaty to na 99% potraktuje moje zamówienie powaznie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Wcisnij jej kit, że jest ładna jak przez tel podziekuje to juz wszystko wiesz, a tak na serio to kolega zamawia tam na modelarnie i niema problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.