Skocz do zawartości

nastik.pl - wpadka sklepu i prośba o pomoc


ANDERS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Piszę to bo straciłem już nadzieję :cry:

 

Wcześniej zapytałem się gdzie można kupić najtaniej dx6i. Po waszych odpowiedziach zdecydowałem się na zakup aparatury Futaba FF-6.

 

Znalazłem w sklepie nastik.pl. A że dorzuciłem do zakupów jeszcze 1 model i parę dodatków zapytałem się czy nie dostanę na nią jakieś zniżki.

 

Napisali że dadzą taniej o 30 zł.

 

Zakupu dokonałem w poniedziałek czy jakoś tak żeby zarezerwować sobie towar. Jutro miałem dokonać przelew. Pisałem o tym jak najbardziej zrozumiale do nich.

 

I co mnie spotyka?

 

Niczego świadomy przychodzi do mnie email z informacją o aktualizacji zamówienia i z dołączoną do niego informacją:

 

"witam,

 

piszę w sprawie nadajnika Futaba

 

kolega przez nieuwage sprzedał ostatnią sztuke a okazuje się że w

najbliższym czasie nie będzie tych nadajników więc musze przeprosić Pana

gdyż nie będę w stanie zrealizować zamówienia na ten nadajnik

 

Pozdrawiam

Grzegorz"

 

:(:(:(:(:(:(

 

Ręce, nogi i reszta opadła.

 

Jak można tak traktować klientów?

 

Sklep wystawił mnie do wiatru - efekt taki że nie wiem teraz skąd wziąść tą aparaturę w miarę przyzwoitej cenie!

 

Miałem alternatywę: http://www.gamahobby.com/x_C_I__P_5516336.html

 

ale tu także się skończyło.

 

Teraz są 2 wyjścia: znaleźć tanio (szukałem w Polsce - nie ma, wszędzie w cenie ponad 700 zł :(), lub czekać nawet do lata żeby uzbierać kasę :(

 

POMÓŻCIE!!!

 

Znacie jakiś sklep który nie olewa klientów a ma tanio tą aparaturę?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady, rozumiem wkurzenie ale nastik naprawdę nie olewa klientów, a niedomowienie czy niedoinformowanie może się zdarzyć wszędzie.

Może to znak od niebios, żeby jednak kupić inne radio- do futaby są bardzo drogie odbiorniki, a jak się lata już więcej to 3-4 odbiorniki się powinno mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem od nastika odpowiedź:

 

"no coz, chetnie bym pomogl w tej sytuacji w doborze moze innego sprzetu (np

 

Spektrum DX6i w jakiejs dobrej cenie) ale jak widze juz "po ptokach" :)

 

jeszcze raz bardzo przerpaszam za bład z naszej strony, kto nic nie robi

nie

popełnia błędów

 

dziękuje też za opinię

 

Pozdrawiam

Grzegorz"

 

Napisałem im że jak zaproponują dobrą cenę to może...

 

Zobaczymy co zrobią. O przebiegu sytuacji będę informował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, czemu? Ja też handluję, kiedy popełniam błąd staram się go na wszelką cenę naprawić. Zdarzało się często nawet tak że przy tym traciłem.

 

Zaproponowali cenę 699 zł (odpowiedź expresowa co o tej porze graniczy z cudem -> wreszcie plus), zgodziłem się mimo że muszę dołożyć 80 zł w porównaniu z tamtą aparaturą. W końcu muszę coś kupić.

 

Teraz tylko obawiam się że mogę się spotkać z aktem złośliwości w różnej formie.

 

Zobaczymy co będzie dalej

 

Najgorsze jest to że muszę kombinować kasę na wydatek nieprzewidziany...

 

Dziś jest mój najbardziej pechowy dzień. A 13 piątek był i nic się nie działo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż to masz na wałsne życzenie. Chciałeś oczernić sklep (porządny sklep) a teraz udajesz gupiego ze niby na plus jest to ze Grzegorz Ci coś zaproponował inne rozwiązanie czy to sprzętowe czy też cenowe. Normalnie też tak robi. Pozatym ma bardzo dobrą opinie jako sprzedwaca. Napaliłeś sie na tanią aparature nie biorąc pod uwagę cen walut oraz normalnego działa rynku i sprzedaży takich sklepów (99% przez www). Nie każdy sklep ma system webowy oparty na aktuane stany (online), Dlatego trzeba brać poprawki że może już czegoś nie być na stanie. A ty odrazu starałeś się rozpętać burze w szklance wody nie czekając na odzew sklepu.

 

PS. Więcej luzu i wyrozumiałości :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Nastiku robiłem zakupy wiele razy. Nie tylko ja, ale moi koledzy też. Ma on pewne wady jak właśnie to co przydarzyło się Tobie. Bo zdarza się, że towar jest dostępny, a po zakupie Grzegorz pisze: niestety nie mam już właśnie wyszedł. Zawsze jednak jak brakło mi czegoś to dostałem jakiś bonus.

Byłem kilka razy u niego i widziałem jak wielu ludzi się przewija przez ten "sklep" w realu, a co dopiero przez internet. Z innej strony ANDERS też powinieneś rozumieć skoro handlujesz, że on jest trybikiem zależnym od dostawców ceny walut, a nawet pogody.

A że właściciel jest Bisnesmen-em to pewnie czasami za dużo bierze sobie na głowę.

 

I na koniec modelarstwo powinno uczyć trochę cierpliwości i wyrozumiałości, a zakup radia proponuję gruntownie przemyśleć. Przestudiować dokumentację przed zakupem, ponieważ z reguły jest to zakup na klika lat. Pośpiech to raczej wskazany jest przy łapaniu pcheł :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niczego świadomy przychodzi do mnie email z informacją o aktualizacji zamówienia i z dołączoną do niego informacją:....

Napisał do ciebie sam, przeprosił, a ty masz jeszcze pretensje. Poczytaj sobie posty w dziale Nieciekawe oferty. Tam dopiero ludzie mają się o co wściekać.

modelarstwo powinno uczyć trochę cierpliwości i wyrozumiałości

Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Ja w Nastiku kupuję od czasu do czasu i przyznam że czasem nie było na stanie zamawianych przezemnie rzeczy, ale niemal natychmiast byłem o tym informowany oraz proponowano mi inne rozwiązanie.Dla mnie taki sposób postępowania jest OK.Jedyny chyba sklep w którym właścicielowi zależy na kliencie.Złego słowa nie mogę powiedzieć.

Żeby nie robić kolejnego tematu z setką postów jak to bywało w temacie o modele.sklep, temat zostanie zamknięty lub przeniesiony do archiwum, jednak poczekamy na ostateczne zakończenie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca dostałem propozycję naprawienia szkody...

 

Wczoraj o godz 11.45 dostałem maila o treści:

 

"witam,

 

piszę w sprawie nadajnika Futaba

 

kolega przez nieuwage sprzedał ostatnią sztuke a okazuje się że w

najbliższym czasie nie będzie tych nadajników więc musze przeprosić Pana

gdyż nie będę w stanie zrealizować zamówienia na ten nadajnik

 

Pozdrawiam

Grzegorz"

 

i nic więcej.

 

Przeczytałem go dopiero wieczorem bo w ciągu dnia nie miałem dostępu do neta. Przez 8 godzin mieli czas! Myśleli że powiem ok i narazie. Fajne podejście... No chyba że ja jestem jedyny który trafił na takie traktowanie...

 

Odpisałem im tego samego dnia koło godziny 19:

 

"Witam

 

Aby więcej takich wpadek a będziecie mieli klientów. Moja opinia o was

już jest negatywna i nie omieszkam podzielić się nią na forach

modelarskich.

 

Pozdrawiam"

 

Dopiero wtedy dostałem maila z propozycją! Dlaczego od razu nic nie napisali? Czyżby się bali antyreklamy? Nie wiem co tu jest grane...

 

P.S. Dlatego że ta rozmowa przeistoczyła się na debatę o sklepie dobrze by było przenieść go do innego działu po zakończeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero wtedy dostałem maila z propozycją! Dlaczego od razu nic nie napisali? Czyżby się bali antyreklamy? Nie wiem co tu jest grane...

 

P.S. Dlatego że ta rozmowa przeistoczyła się na debatę o sklepie dobrze by było przenieść go do innego działu po zakończeniu.

 

 

PS a co mamy debatować o biednym ANDERS-ie który chciał kupić aparature, coś nie wyszło i musi dopłacić 80PLN. :?

 

Sławku chyba trzeba zamknąc ten temat. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj przedstawię regulamin sklepu do wglądu. Jest on dostępny 24h przed i po zakupie :) Żal możesz mieć ale do siebie bowiem kupujesz w miejscu gdzie sklep zastrzega sobie prawo do .... sprzedawania tego co może i chce sprzedać a nie to co jest na stronie :) na obronę Nastika jest fakt iż podobnie skonstruowany jest regulamin większości internetowych sklepów w Polsce.

 

Zamówiony towar staramy się wysyłać do 24h (dot. dni roboczych) od wpłynięcia wpłaty na konto lub od wpłynięcia zamówienia jeżeli płatność ma nastąpić przy odbiorze. Zastrzegamy sobie możliwość realizacji zamówienia w terminie 2-5 dni od czasu złożenia zamówienia.

 

.....

 

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających nasze wątpliwości.

 

Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i mogą ulec zmianie lecz cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

W przypadku braku towaru (np z przyczyn losowych jak uszkodzenie, kradzież itp.) zamawiający zostanie bezzwłocznie poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia lub wręcz odmową realizacji zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgodzę się. Ale egzekwowanie tego w realu nie wyjdzie dla sklepu na dobre. Bo jeżeli będą z tego korzystać, klienci będą woleli kupować gdzie indziej niż w sklepie w którym po zamówieniu okaże się że towar nie zostanie sprzedany z różnych przyczyn. Bo po co zawracać sobie głowę takim sklepem? Dla pisania emaili? Dobre sklepy robią co mogą aby mieć zawsze towar na stanie, unikać pomyłek itp.

 

Dla przykładu banki kiedy zaciągasz kredyt również mają zaznaczone mniej więcej w takiej formie wpis:

 

"Bank zastrzega sobie prawo do wezwania natychmiastowej spłaty kredytu bez podania przyczyny". I korzystają z tego? Nie sądzę. Bo jakby tak robili to klienci by odeszli bo po co zaciągać kredyt np na 2 lata jak zaraz trzeba go spłacać.

 

Tak naprawdę to te regulaminy służą do jednego: dla wszelkich spraw w sądzie aby była możliwość "podkładki".

 

Jakbym złożył zamówienie i okazałoby się od razu że nie ma towaru, zrozumiałbym. Raz tak kupiłem i nie robiłem z tego wielkie halo. Ale tu sytuacja wygląda trochę inaczej o czym wcześniej nie pisałem bo nie widziałem takiej potrzeby. Mianowicie po złożeniu zamówienia, informacją o płatności za 7 dni i pytaniem czy dostanę jakąś zniżkę otrzymuję maila o treści:

 

"mogę Panu na ten nadajnik zaproponować cenę 619 zł; prosze o wiadomość czy

zamówienie aktualne to zarezerwujemy Panu towar z tego zamówienia"

 

Potem mija kilka dni i wczoraj dostaję informację o której pisałem wcześniej.

 

Teraz sami pomyślcie jak to wygląda teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to te regulaminy służą do jednego: dla wszelkich spraw w sądzie aby była możliwość "podkładki".

 

No tak to niestety jest. Ale wynika z tego jasno że mogą zdarzyć się okoliczności "trudne" dla sprzedawcy i w tej sytuacji zależy już od samego właściciela czy w jakiś sposób zechce Ci wynagrodzić Twój stracony czas czy zawód. Jak rozumiem nie zostałeś tu kompletnie "olany" została przedstawiona Ci alternatywa więc sprzedawca pomimo sytuacji której sam nie chce i nie jest mu w tej chwili wygodna próbuje jakoś Ci pomóc. Twoja ocena całego zajścia jest Twoją opinią - wiadomo że możesz czuć się źle potraktowany. Dla mnie w tym przypadku jest ważniejsza reakcja sklepu na zaistniałą sytuację która w tym przypadku jest pozytywna co nie oznacza że do takich sytuacji - nie powinno dochodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli problem w tym, że nie udało Ci się kupić zestawu nadajnik/odbiornik za 619zł, czy samego nadajnika?

Bo na stronie Nastik widzę cenę 718zł za zestaw i wtedy miałbyś 99zł obniżki, a nie 30zł, czy 80zł (takie padały kwoty powyżej).

Chyba, że czegoś nie rozumiem :?

 

PS

Moim zdaniem Grzesiek postąpił uczciwie: podał wiarygodny powód, przeprosił za pomyłkę swoją, czy kolegi i zaproponował rozwiązanie problemu.

Może to nie jest pocieszenie, ale nie zawsze jest taki dobry kontakt z innymi sklepami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam już im nie wierze. Słowa to dla mnie za mało aby zmienić o nich opinię. Niedługo wykonam przelew do nich ale sam muszę taki przelew otrzymać - na pewno dziś. Po zapłacie będę czekał na przesyłkę. Kiedy dojdzie wyjątkowo szczegółowo ją sprawdzę. Co się wtedy okaże? Na pewno o tym napiszę.

 

A dlaczego mimo takich niepowodzeń chce od nich towar?

 

1. Chroni mnie prawo. Jeśli spróbują mnie w jakiś sposób oszukać - na pewno będą za to ścigani. Dlatego jestem bardzo pewny siebie. Teraz sprzedaż internetowa jest regulowana przez kodeks w takim samym stopniu jak normalna żebym nie powiedział wyższa.

 

2. Daje sklepowi szansę zrehabilitowania się - a mógłbym gdzie indziej kupić to co chce. Sklepów dobrych z artykułami rc polskich i zagranicznych jest na szczęście sporo. Oczywiście więcej czekania i więcej z kieszeni wtedy :(

 

3. Zależy mi na sprawdzeniu tego sklepu - pierwszy raz w nim kupuje i tak naprawdę nie wiem jaki on jest. Jeśli okaże się że nabijają w butelkę chce jak najszybciej przed tym przestrzec. Przecież my modelarze to jedna wielka rodzina :) i musimy się chronić! :) Ważne jest dla was jeszcze jedno: kiedy kupujecie coś i nie ma żadnych problemów wtedy okazuje się wszystko w porządku (z tego co piszecie). A co się dzieje kiedy sklep nawala i chcąc niby (narazie) naprawić szkodę zrezygnować z zysku? Jak wtedy reaguje? O tym chyba nie wiecie ale macie szansę teraz się o tym przekonać...

 

hubert_tata

 

Nie rozumiesz. Teraz jest to nowa cena (prawdopodobnie niedługo zostaną sprowadzone) ale że kursy walut takie wysokie to została podwyższona. Wcześniej cały zestaw kosztował 649 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.