pawel Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Witam Czy ktos mial lub ma silnik GMS i moze podzielic sie wrazeniami z pracy i regulacji takiego motorka. http://www.aerosur.com.ar/Paginas/motores_gms.html Pozdrawiam
tikicaca Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 mam 47, silnik bardzo dobry, regulacja latwa i tolerancyjna, latwo pali, bardzo dobrze wchodzi na obroty. Latalem na rycynie 20%, jak bylo cieplo to bylo ok, jednak przy 10 stopniowym mrozie wymaga nitro 5% (probowalem rozne swiece) zeby plynnie wchodzil na obroty. Wykonanie jak na chinska produkcje bardzo dobre. Wielkoscia jest taki sam jak mds 6,5. Tlumik troche spory, ale lekki. Gażnik wykonany precyzyjnie, mialem mozliwosc porownania i uwazam ze lepiej niz w ASP. Przy smigle 11x6 bez problemu osiaga maksymalne obroty. Musze powiedziec ze jest tez oszczedny w spalaniu, 200cm3 wystarcza na ponad 20 minut dosc agresywnwgo latania:)
pawel Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Opublikowano 1 Marca 2007 Dziekuje serdecznie W takim razie chyba sie zdecyduje na niego. Czy mozesz zdradzic skad mozna go najszybciej ściągnąć (bez allegro oczywiscie) Pozdrawiam
Miki Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 witam, chcialbym sie podlaczyc do tematu. ostatnio tez kupilem silnik GMS 4cm3 tylko nie wiem dlaczego podkusilo mnie kupic taki typ z iglica przed gaznikiem(tzn. zamocowana na uchwycie przy denku kartera). problem mam taki ze nie bardzo wiem jak go regulowac. tzn niby cos tam wyregulowalem ale nie bardzo wiem ile tam mojej regulacji a ile producenta. z tego co wyczytalem z instrukcji to iglica na denku sluzy do regulacji max obrotow a sruba w gazniku do malych ale krecac iglica mam tez wplyw(z tego co zauwazylem) na niskie obroty. i jeszcze sprawa szybkosci wchodzenia na obroty od czego to zalezy? bo raz sie krztusi a raz(przy innym ustawieniu) wchodzi plynnie i szybko dzieki za wszelka pomoc
marcin133 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 1. Obojętnie czy masz iglicę na gaźniku czy też z tyłu silnika. W obu przypadkach reguluje się nią tak samo i służy do tego samego. Jest to regulacja składu mieszanki (mniej lub więcej paliwa przy stałej ilości powietrza) i służy ona do regulacji wysokich obrotów. Tą iglicę regulujesz TYLKO na max obrotach silnika tak by ten dobrze pracował. (do lotu silnik delikatnie przelany w poziomie - w pionie ma pracować) 2. Śruba w gaźniku rzeczywiście nazywa się iglicą niskich obrotów lecz na niskie obroty ma w rzeczywistości mały wpływ (bezpośrednie działanie ustawienia tej śruby na niskie obroty). Tą śrubą właśnie reguluje się przejście z obrotów niskich na wysokie. Również jest to regulacja ilości paliwa dostającego się do gaźnika (karteru silnika) przy niskich obrotach. Regulacja silnika: Regulujesz najpierw wysokie obroty iglicą składu mieszanki. Następnie dajesz niskie obroty i czekasz chwilkę i dajesz pełny gaz. Jeżeli silnik gwałtownie zgaśnie oznacza że śruba wolnych obrotów jest za mocno wkręcona i trzeba ją wykręcić. Początkowo można nawet o obrót w końcowej fazie regulacji nawet do 1/8 obrotu (zależnie od silnika) w każdym bądź razie regulacja bardzo delikatna. Jeżeli natomiast silnik przerywa, pierdzi, chlapie paliwem zanim wejdzie na wysokie obroty oznacza to że śruba wolnych obrotów jest za mocno wykręcona i teraz trzeba ją wkręcać. W tym przypadku ważnym jest aby silnik pozostawić na wysokich obrotach chwilę aby wypalił nadmiar paliwa zanim będziesz dalej regulował. I tak niskie-wysokie obroty i regulacja śrubą małych obrotów aż do momentu gdy uzyskasz już optymalne przejście pomiędzy obrotami. Po tym fakcie często wymagana jest także drobna korekta wysokich obrotów. I to wszystko. Żadnych wolnych obrotów w takich silnikach się nie reguluje - ustawia się je odpowiednio ustawiając przepustnicę gaźnika.
Miki Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 dzieki wielkie teraz powinienem dac rade pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.