Artur z kołobrzegu Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam mój silnik się popsuł... wczoraj przy pierwszym rozruchu po dłuższej przerwie doszło do awarii A było to tak że podłączyłem zasilanie dałem drąga gazu do połowy i potem na maxsa i wtedy silnik zgubił synchronizacje i zaczoł się trząśc ( minimalne drgania - obroty w jedną i drugą stronę ) jest to silnik za 35 zł z wimarexsu . Nie ukrywam że nie był oszczędnie eksploatowany . Pochodził jakieś pół roku , zdażało mi się lądować w śniegu , raz nawet złapał mnie podczas lotów deszcz . Pytanie brzmi co się mogło popsuć i czy jest to do naprawienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Cześć. Sprawdź miernikiem czy są przejśćia między wyjściami uzwojeń -może być przerwa na jednej. Jeżeli są wszystkie , to może być zwarcie między zwojami na którejś fazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur z kołobrzegu Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 no tak tylko że niemam miernika... jakieś inne wyjście żeby to sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ja miałem podobne objawy ale od zawilgoconego regulatora. Może tu należy szukać przyczyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukis Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam podobny silnik do tego tylko, mój jest tower pro, ale poza naklejką niczym się nie różnią, w tych silnikach lubią sie urywać kable w miejscu łączenia kabla z uzwojeniem silnika. Rozbierz silnik, i zdejmij koszulkę termokurczliwą w miejscu tych lutów i sprawdź czy aby na pewno wszystkie uzwojenia są przylutowane, każda faza nawijana jest 3 zwojami i często zdarzało mi się, że np. dwa się urwały, albo wszystkie i silnik miał takie same objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 A było to tak że podłączyłem zasilanie dałem drąga gazu do połowy i potem na maxsa i wtedy silnik zgubił synchronizacje i zaczoł się trząśc Jak jest teraz z tym silnikiem? Jeżeli tak samo (działa, a potem nie) to szukaj przyczyny w złych ustawieniach (albo uszkodzeniu) regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur z kołobrzegu Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 silnik działa . Na szczęście to były tylko te kabelki . Chwila z lutownicą i silnik naprawiony :jupi: chińczyki coś się nie starają przy lutowanu ... Na początku miałem problem bo lut się wogule nie chciał trzymać tych drucików od silnika ale szmatka z rozpuszczalnikiem załatwiła problem W sumie to i tak świetny silnik jak za taka cenę :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No to gratulacje, że ci się samemu udało naprawić. Już się troche matrwiłem, że zostaniesz bez napędu. Fajowo. że na tym forum są tacy superowi koledzy co odrazu dobrze doradzą :jupi: :jupi: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukis Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No to jednak moja teoria sie sprawdziła, ja już 3 razy musiałem naprawiać tak swój silnik, a co do tego mocowania to jest bardzo kiepsko zrobione w tym silniku, bo kable lubią tam pękać i awaria gotowa, przez takie coś nie odbył się oblot mojego akrobata w planowanym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.