Skocz do zawartości

Proszę o opinię na temat akumulatorów li-pol firmy E-Sky


wkjoma

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym modelarzem proszę o opinie o akumulatorach E-Sky

 

A my prosimy o zapoznanie się z regulaminem, odnośnie awatara i "Powitalni", a także o sensowne wykładanie problemu. Wróżki niestety dotknął kryzys i wyjechały do Irlandii.

Dlatego też wyrażę opinię, że Pakiety Li-pol E-sky są zbyt zielone, przez co trudno je odszukać w trawie, a czcionka nie pasuje do srebrnego koloru boczków cel. :wink:

:devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam popełniłem błąd nie przedstawiając się.

Mama na imię Wiesław, pochodzę z Łodzi. Modelarstwem zajmowałem się w latach 60-tych. Duża przerwa. Obecnie uczę się wszystkiego od początku, nie te czasy, nie ta technika.

Jeżeli chodzi o moje pytanie to prosiłbym o opinie uzytkowników pakietów Li-pol E-sky w porównaniu do innych pakietów przyjmując pojemność 1200 mAh.

 

 

PS

W Irlandii też kryzys wróżki wrócą to niektórym będzie łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pakiety E-sky 2S 800mAh 10C, katowane przez kolegę w Lamie, a póżniej używane też przeze mnie jako źródło napięcia dla motoszybowca napędzanego szczotkową 370. Pakiety po ponad roku mają się dobrze. Mam też jeden pakiet 3S 1800mAh 20C używany w Belcie. Po ok. dwudziestu lotach (zawisach) nie wykazuje oznak zużycia. Wszystkie swoje pakiety ładuję ładowarką Multiplex LN5014, przy użyciu balancera Fullymax FB605. Wydaje mi się, że pakiety E_sky spisują się dobrze, jeżeli nie wykorzystuje się maksymalnej, teoretycznie dostępnej ich wydajności prądowej. Najlepsze dotychczas używane przeze mnie pakiety to Kokam 1250mAh 7,4V 15C - praktycznie nie wymagają balansowania i przez dwa lata (dopóki nie dorobiłem się balancera) tak były używane. Póżniej, już z balancerem używałem ich i używam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach