symon5 Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia Pytanie raczej wydaje się retoryczne dla kogoś w uwięzi siedzi , czym się te dwie klasy wyścigowe różnią ?
sylkub Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia Różnica między F2C i F2F polega na specyfikacjach używanego statku powietrznego/sprzętu. W tej klasie wyścigowej nacisk kładziony jest na latanie, a nie na rozwój techniczny/innowacje. Specyfikacje używanego sprzętu zostały ustalone tak, aby uczynić tę klasę bardziej przystępną cenowo i zapewnić zawodnikom platformę do rozwijania umiejętności latania.
symon5 Opublikowano 28 Kwietnia Autor Opublikowano 28 Kwietnia Nie do końca rozumiem twoją narrację ,silniki samozapłony myślę że do wyścigu to szczyt techniki modelarskiej czyli rozwój techniczny jest w toku . rozumiem że konstrukcja samego modelu?Pamiętam te modele gdy były rozgrywane w Olsztynie
sylkub Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia Przytoczyłem zapis z przepisów, podstawowa różnica to rodzaj silnika użytego do F2F . W F2C stosuję się silniki samozapłonowe a w F2F silnik z zapłonem żarowym. W F2F są też trochę inne przepisy rozgrywania zawodów. Szczegóły znajdziesz w przepisach dostępnych na stronie FAI.org. Nie znam szczegółów latam w F2B. Jeżeli jesteś zainteresowany to w czerwcu na lotnisku we Włocławku odbędą się Mistrzostwa Polski w F2 ( 15-16.06). Możesz się wtedy wszystkiego dowiedzieć. 2
symon5 Opublikowano 28 Kwietnia Autor Opublikowano 28 Kwietnia Tylko z ciekawości ,choć latałem bardzo dawno na uwięzi i mam sentyment i zawsze ciekaw nowinek .
sylkub Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia To może warto sobie przypomnieć jak to było. ? 1
Rekomendowane odpowiedzi