Dron14 Opublikowano 10 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 3 minuty temu, Patryk Sokol napisał: Łożysko łapie się zewnętrzną bieżnią. Czyli jakbyś osadzał łożysko w przelotowej rurce, to CA idzie na ścianki rurki. A dobra czyli tak jak na początku myślałem. I mówisz ,że później łożysko wyjdzie bez problemu? Czy trzeba będzie się szarpać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 10 Lipca Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Więcej czasu już poświęciłeś mnie na pytanie czy to łożysko wyjdzie, niż poświęciłbyś na wyciągnie go Wiesz, może troche je popieścisz, ale nie spodziewaj się tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 11 Lipca Udostępnij Opublikowano 11 Lipca Wymienić element w którym osadzone jest łożysko na metalowy... Dobre firmy produkujące modele mają dostępne wszystkie ważniejsze części w wersji metalowej jako upgrade do swoich wytworów patrz np. firma Schumacher (wiem o czym piszę bo mam taki modelik), lecz nie ma nic za darmo - same zwrotnice do niego w wersji alu kosztowały 15 lat temu jakieś 400 zeta. No chyba, że ten model to jakiś badziew jest albo chcesz go naprawić bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów wtedy cała ta rozmowa jest warta tyle co to gooowno... i szkoda na nią czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi