CrazyTomas Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu W większości planów serwa lotek są umieszczone tak, że dźwignia i popychacz są na dolnej płaszczyźnie skrzydła. Na logikę są bardziej narażone na zapiaszczenie podczas startu, uszkodzenia przy lądowaniu w wysokiej trawie itp. Ma to jakieś uzasadnienie oprócz "bo tak się zawsze robiło"?
adam.trzaskowski Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 1) Aerodynamika W duzym uproszczeniu - skrzydla generuja wiecej sily nosnej, gdy przeplyw powietrza po gornej plaszczyznie jest niezaklocony. 2) Bo prawdziwe samoloty wszelki ladunek itp maja pod skrzydlami, wiec wyglada to bardziej realistycznie W przypadku modeli nie ma to znaczenia...
CrazyTomas Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Co do aerodynamiki to mam nieco inne zdanie, ale niech się wypowiedzą inni Koledzy.
Rekomendowane odpowiedzi