Konrad_P Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam. Panowie potrzebuje pomocy. Wczoraj przyszła paczka z HC z ładowarką ICharger 1010B. Ponieważ kompletnie nie znam się na prądzie a na ładowarkach to już w ogóle w związku z tym mam ogromną prośbę. Jak mam naładować pakiet od aparatury. Robbe 8-NiMH 2000 AA 9,6 V 2000mAh. Pakiet ma dwa kabelki zakończone wtyczką. Gdzie w ładowarce mam wepchnąć tą cholerną wtyczkę od pakietu? Czy muszę jeszcze jakiś "dynks" do tej ładowarki dokupić żeby naładować ten pakiet. A może mogę wepchnąć do tego czegoś co się nazywa „balancer connector” do któregoś z gniazdek. Panowie pomóżcie, bo aparatura od 2 miesięcy leży nowiutka, ponieważ nie miałem czym naładować pakietu. Pogoda piękan latać by się chciało a tu :ass: (Zasilacz oczywiście posiadam o odpowiedniej mocy dla tej ładowarki) Może ktoś ma podobną ładowarkę i jakieś zdjęcie by mi podrzucił jak prawidłowo podłączyć pakiety NiMH i NiCd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ładowarke trzeba ustawić na ładowanie pakietów NiMh , z ładowarki powinny wychodzić dwa przewody zakończone wtyczką aby do nich podpiąć pakiet. Oprucz tego powinny być przewody zasilaące ładowarke. Jężeli ładowarka jest zasilana 12V , to ładowarke można zasilać przez prostownik samochodowy. Zamięść zdecie tej ładowarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...