Skocz do zawartości

Ładowarka ICharger i pytanie jak podłączyć pakiet NimH


Konrad_P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie potrzebuje pomocy. Wczoraj przyszła paczka z HC z ładowarką ICharger

1010B.

Ponieważ kompletnie nie znam się na prądzie a na ładowarkach to już w ogóle

w związku z tym mam ogromną prośbę. Jak mam naładować pakiet od aparatury.

Robbe 8-NiMH 2000 AA 9,6 V 2000mAh.

Pakiet ma dwa kabelki zakończone wtyczką. Gdzie w ładowarce mam wepchnąć tą cholerną wtyczkę od pakietu?

Czy muszę jeszcze jakiś "dynks" do tej ładowarki dokupić żeby naładować ten pakiet.

A może mogę wepchnąć do tego czegoś co się nazywa „balancer connector” do któregoś z gniazdek.

 

Panowie pomóżcie, bo aparatura od 2 miesięcy leży nowiutka, ponieważ nie miałem

czym naładować pakietu. Pogoda piękan latać by się chciało a tu :ass:

(Zasilacz oczywiście posiadam o odpowiedniej mocy dla tej ładowarki)

 

Może ktoś ma podobną ładowarkę i jakieś zdjęcie by mi podrzucił jak prawidłowo

podłączyć pakiety NiMH i NiCd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowarke trzeba ustawić na ładowanie pakietów NiMh , z ładowarki powinny wychodzić dwa przewody zakończone wtyczką aby do nich podpiąć pakiet. Oprucz tego powinny być przewody zasilaące ładowarke. Jężeli ładowarka jest zasilana 12V , to ładowarke można zasilać przez prostownik samochodowy. Zamięść zdecie tej ładowarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelki musisz dorobić sam, np.:

 

album_pic.php?pic_id=1593

 

Nie napisałeś jaką masz aparaturę - a każdy producent stosuje własny kształt wtyczki, choć filozofia pozostaje ta sama i tajemnicą nie jest. Jest "+" oraz "-" :D .

Zwróć też uwagę, że pakiety nadajnika często nie są przeznaczone do szybkiego ładowania, więc jeżeli nie masz pewności, stosuj niewielkie prądy (0,1-0,3C). Kontroluj też temperaturę pakietu podczas ładowania, szczególnie gdy zdecydujesz się na większe prądy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach