jakubk Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam, Najwyższy czas na rozpoczęcie "dużego latania". Przedstawiam relację z montażu modelu Extra 260 "Hunter" Pilot-rc. Wyposażenie : silnik - DA 100L serwa - 8xJR DS8911 PowerBox Champion RRS tłumiki - 2xCannister Muffler zapłon - PowerBox Digi Switch odbiorniki 2 x JR RS10DS SPCM Zasilanie 2xLi-Ion 4300 1xLi-Ion 2100 Inne wyposażenie w trakcie montażu.
radek872 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Czarna Mamba Gratulacje no i jak zwykle u Ciebie wyposażenie zwala z nóg
Artemis3 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Kurcze widzę tu pierwszego modelarza który nie preferuje chińszczyzny tylko drogi, dobry sprzet:) Nie ubliżając oczywiście innym;] Ale jak to mawiają, co drogie to tanie, prawda??
ECO400 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Bardzo fajny sprzęcik, a najbardziej podoba mi sie ten silnik DA 100L i PowerBox Champion RRS :twisted:
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, prace idą do przodu w miarę możliwości czasowych. Wklejone mam już wszystkie dżwignie oraz zamontowany kierunek. Podwozie tylne łatwo się montuje poprzez "rewizję" w kadłubie. Zastosowałem 4" dżwignię SWB na kierunku i wygodny pull-pull connector. więcej fotek na stronie w dziale hangar
wa1ker Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Kurcze widzę tu pierwszego modelarza który nie preferuje chińszczyzny tylko drogi, dobry sprzet:) Nie ubliżając oczywiście innym;] Ale jak to mawiają, co drogie to tanie, prawda?? Dziwne rzeczy wypisujesz przecież PilotRC to chińska firma wiec model pomimo że piękny i wcale nie tanie to rodowity chińczyk
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, Tak, Marcin słusznie określił pochodzenie modeli Pilot-rc. Są jak najbardziej chińskiej produkcji, przy czym kryte niemiecką folia oracover i w dodatku bez śladu jakiegokolwiek bąbelka. Co do cen to uważam ,że modele 33% i 35% mogą śmiało konkurować z podobnymi rozwiązaniami firmowanymi przez firmy z USA, też w końcu produkowane w Chinach. Modele pod 50cc są dużo tańsze, co nie znaczy ,że nieładne.
Tomek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jakub możesz wrzucać większe foty. Na tych niewiele widać. :?
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jakub możesz wrzucać większe foty.Na tych niewiele widać. :? Wedle życzenia ;-) Dodam jeszcze słowo o zawiasach. Wszystkie są fabrycznie wklejone, więc sporo roboty odpada. Ster kierunku mocuje się poprzez wsunięcie drutu zawiasu od góry, a na dole przykręca się małą baryłkę - można go łatwo demontować np. do transportu. To "firmowe" rozwiązanie we wszystkich modelach Pilota. Na kierunku dałem dżwignię 4" SWB - można zastosować też te z zestawu , ale otwory nie pasują do talerzyków JR , pewnie są pod Hitec. Linki do kierunku już fabrycznie zarobione od strony steru i przygotowane do założenia na serwa.Wszystkie snapy i popychacze w zestawie.
jakubk Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Witam, prace posuwają się powoli naprzód. Przymiarka silnika i ustawienie fire walla bez niespodzianek. Wszystko pasuje według zaznaczonej linii. Dodaję wzmocnienia w dolej części mocowania żywica plus taśma. Dolna część maski posiada już delflektor do chłodzenia silnika. Dorobię podobny z laminatu węglowego w górnej części.
jakubk Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 Witam, Zamontowałem podwozie i zabieram się za ustawienie tłumików. Jest też już półka z laminatem węglowym do zamontowania elektroniki. Mogę już skończyć skrzydła,bo są już serwa JR DS8911 . cdn...
jakubk Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 Witam, Czas na instalację tłumików. Zrobiłem elastyczne zawieszenie na rurkach silikonowych. Wręgi są maksymalnie ażurowane , żeby zapewnić dobre chłodzenie tłumików. Stosuję dwa zestawy typu canister. Tłumik dobrze sprawdza się w Yaku 30% z silnikiem DA50.
Artemis3 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Mówiąc o dobrym sprzęcie nie mówiłem tyle o samym modelu co o wkładanym wyposarzeniu. Model można zrobić samemu z patyków i też będzie latał, a szalone chińskie serwa są dużo groźniejsze:) (chociaz popieram chiny w 100% to nie ryzykowałbym takim modelem)
jakubk Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 Witam, Mało czasu, ale postępy są. Zamontowane serwo gazu, z czym było trochę problemu, bo cięgno wypadało prawie równo z "podłogą". Dziś jeszcze skręcę tłumiki. Pozostanie elektronika,maska i ustawienia. Może uda się w tym tygodniu :-)
jakubk Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Blisko , coraz bliżej końca. Cały przód gotowy. Zasilanie zapłonu pakiet duralite Li ion 2150 mAh oraz digi switch Jutro elektronika i prawdopodobnie pierwsze uruchomienie silnika.
jakubk Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 Witam, silnik przepalony, elektronika ustawiona.Pozostaje dopasować maskę i kilka drobiazgów. Więcej o ustawieniach na mojej stronie w dziale hangar
jakubk Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 Witam, Model już po oblocie, bez żadnych niespodzianek. Pierwsze wrażenia po dwóch lotach bardzo pozytywne, model bardzo stabilny w locie. Żyletkę lata bez żadnego miksera! Lot jest spokojny , a lądowanie po prostu bajka, w ogóle nie przepada. Dziś i jutro dalsze ustawienia.Filmik z blotu w montażu. Waga do lotu bez paliwa ok 11,3kg
jakubk Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam, Filmik z oblotu, specjalnie bez żadnych fajerwerków. Silnik nowy i duże emocje !
radek872 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Model lata swietnie , ale jest jeszcze lepiej jak jest zrobiony własnoręcznie.Dla przykładu Katana 2,4m samoróbka 7,5kg silnik ZDZ 50ccm z rurą wystarczający zapas mocy a w powietrzu chyba nie trzeba tłumaczyc jak zachowuje sie tak lekki model.Mysle, że budując taka extre mozna wyjsc wagowo 8,5-9,5kg
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.