jakubk Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam, Najwyższy czas na rozpoczęcie "dużego latania". Przedstawiam relację z montażu modelu Extra 260 "Hunter" Pilot-rc. Wyposażenie : silnik - DA 100L serwa - 8xJR DS8911 PowerBox Champion RRS tłumiki - 2xCannister Muffler zapłon - PowerBox Digi Switch odbiorniki 2 x JR RS10DS SPCM Zasilanie 2xLi-Ion 4300 1xLi-Ion 2100 Inne wyposażenie w trakcie montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Czarna Mamba Gratulacje no i jak zwykle u Ciebie wyposażenie zwala z nóg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Kurcze widzę tu pierwszego modelarza który nie preferuje chińszczyzny tylko drogi, dobry sprzet:) Nie ubliżając oczywiście innym;] Ale jak to mawiają, co drogie to tanie, prawda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Bardzo fajny sprzęcik, a najbardziej podoba mi sie ten silnik DA 100L i PowerBox Champion RRS :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, prace idą do przodu w miarę możliwości czasowych. Wklejone mam już wszystkie dżwignie oraz zamontowany kierunek. Podwozie tylne łatwo się montuje poprzez "rewizję" w kadłubie. Zastosowałem 4" dżwignię SWB na kierunku i wygodny pull-pull connector. więcej fotek na stronie w dziale hangar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Kurcze widzę tu pierwszego modelarza który nie preferuje chińszczyzny tylko drogi, dobry sprzet:) Nie ubliżając oczywiście innym;] Ale jak to mawiają, co drogie to tanie, prawda?? Dziwne rzeczy wypisujesz przecież PilotRC to chińska firma wiec model pomimo że piękny i wcale nie tanie to rodowity chińczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, Tak, Marcin słusznie określił pochodzenie modeli Pilot-rc. Są jak najbardziej chińskiej produkcji, przy czym kryte niemiecką folia oracover i w dodatku bez śladu jakiegokolwiek bąbelka. Co do cen to uważam ,że modele 33% i 35% mogą śmiało konkurować z podobnymi rozwiązaniami firmowanymi przez firmy z USA, też w końcu produkowane w Chinach. Modele pod 50cc są dużo tańsze, co nie znaczy ,że nieładne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jakub możesz wrzucać większe foty. Na tych niewiele widać. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jakub możesz wrzucać większe foty.Na tych niewiele widać. :? Wedle życzenia ;-) Dodam jeszcze słowo o zawiasach. Wszystkie są fabrycznie wklejone, więc sporo roboty odpada. Ster kierunku mocuje się poprzez wsunięcie drutu zawiasu od góry, a na dole przykręca się małą baryłkę - można go łatwo demontować np. do transportu. To "firmowe" rozwiązanie we wszystkich modelach Pilota. Na kierunku dałem dżwignię 4" SWB - można zastosować też te z zestawu , ale otwory nie pasują do talerzyków JR , pewnie są pod Hitec. Linki do kierunku już fabrycznie zarobione od strony steru i przygotowane do założenia na serwa.Wszystkie snapy i popychacze w zestawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam, prace posuwają się powoli naprzód. Przymiarka silnika i ustawienie fire walla bez niespodzianek. Wszystko pasuje według zaznaczonej linii. Dodaję wzmocnienia w dolej części mocowania żywica plus taśma. Dolna część maski posiada już delflektor do chłodzenia silnika. Dorobię podobny z laminatu węglowego w górnej części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam, Zamontowałem podwozie i zabieram się za ustawienie tłumików. Jest też już półka z laminatem węglowym do zamontowania elektroniki. Mogę już skończyć skrzydła,bo są już serwa JR DS8911 . cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Witam, Czas na instalację tłumików. Zrobiłem elastyczne zawieszenie na rurkach silikonowych. Wręgi są maksymalnie ażurowane , żeby zapewnić dobre chłodzenie tłumików. Stosuję dwa zestawy typu canister. Tłumik dobrze sprawdza się w Yaku 30% z silnikiem DA50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Mówiąc o dobrym sprzęcie nie mówiłem tyle o samym modelu co o wkładanym wyposarzeniu. Model można zrobić samemu z patyków i też będzie latał, a szalone chińskie serwa są dużo groźniejsze:) (chociaz popieram chiny w 100% to nie ryzykowałbym takim modelem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 I jakieś postepy? Sezon goni;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam, Mało czasu, ale postępy są. Zamontowane serwo gazu, z czym było trochę problemu, bo cięgno wypadało prawie równo z "podłogą". Dziś jeszcze skręcę tłumiki. Pozostanie elektronika,maska i ustawienia. Może uda się w tym tygodniu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Blisko , coraz bliżej końca. Cały przód gotowy. Zasilanie zapłonu pakiet duralite Li ion 2150 mAh oraz digi switch Jutro elektronika i prawdopodobnie pierwsze uruchomienie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam, silnik przepalony, elektronika ustawiona.Pozostaje dopasować maskę i kilka drobiazgów. Więcej o ustawieniach na mojej stronie w dziale hangar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam, Model już po oblocie, bez żadnych niespodzianek. Pierwsze wrażenia po dwóch lotach bardzo pozytywne, model bardzo stabilny w locie. Żyletkę lata bez żadnego miksera! Lot jest spokojny , a lądowanie po prostu bajka, w ogóle nie przepada. Dziś i jutro dalsze ustawienia.Filmik z blotu w montażu. Waga do lotu bez paliwa ok 11,3kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam, Filmik z oblotu, specjalnie bez żadnych fajerwerków. Silnik nowy i duże emocje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Model lata swietnie , ale jest jeszcze lepiej jak jest zrobiony własnoręcznie.Dla przykładu Katana 2,4m samoróbka 7,5kg silnik ZDZ 50ccm z rurą wystarczający zapas mocy a w powietrzu chyba nie trzeba tłumaczyc jak zachowuje sie tak lekki model.Mysle, że budując taka extre mozna wyjsc wagowo 8,5-9,5kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.