barton3 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 dobra..już nie widać żeby był wycentrowany ale piszczy strasznie..za jakieś 5min dam filmik bo się uploaduje właśnie edit: filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Nie za dobrze słychać, ale przyczyn może być kilka: -ocieranie magnesu o stajan, -dostał się kawałek, drobinka czegoś metalowego do środka, co przyłapały magnesy (najbardziej prawdopodobne), -łożyska. Rozbierz silnik i dokładnie obejrzyj wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 dzięki, sprawdzę to sobie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 piszczy strasznie Piszczy zupełnie normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 już nie wiem jak to wyprostować :/ już nie jest elipsą tylko normalne kółeczko.. tylko że jak się kręci to nie tek równo __________ tylko tak koślawo ~~~~ czyli jeszcze inaczej jest wykrzywiony.. i tak go już ciężko sprostować :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubad Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Ten pisk nie jest spowodowany żadną awarią czy ocieraniem o coś. Można powiedzieć że to normalne zjawisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 a mogę latać jeśli czasza na rotorku lekko bije na boki (tak troszke) a ośka do samego końca chodzi równo.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Myślałeś o wymianie? Te silniczki nie są jakoś specjalnie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 dobra już działa.... sprawdzałem na śmigle i jest git.. i nawet nie piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Mi w tym silniku bardzo zużywały się łożyska jak miałem śmigło zamocowane na końcu nie skróconej ośki. (taką miałem maskę silnika) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 pierwsza ośka była skrócona, a drugiej nie skracam, i zamontowałem propsaver przy samej czaszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Tylko jak ośka dużo wystaje z popsavera to nie działa on prawidłowo. Śmigło nie ma szans się złożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 wtedy była prawidłowa długość ośki do prop savera.. ale nie bardzo wiem jak on działa.. bo nigdy jeszcze śmigło po kreci emi nie odleciało czy cos.. ta gumka tak to mocno trzyma że Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz rC Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 lepiej przytnij... mniejsze szanse na skrzywienie osi przy krecie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.