Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jak w temacie, czy ktoś może mi coś więcej na jego temat napisać? Wkładam fotki w celu przybliżenia tematu: Przed wyczyszczeniem i już czysty Za wszelkie informacje dotyczące lat produkcji, ilości sztuk itp. będę wdzięczny....
Janeczek Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Wegierski samopal...produkcja -polowa lat piedziesiatych VT 7 mial poj 5,00 ccm VT11 0,25 ccm VT 8 ? czyli symboliki bez Logiki.... Janeczek
Janeczek Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Nie ,to nie jest Alag ...Alag byl tez produkowany w podobnym okresie-polowa lat 50 tych
MASK Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Przymierzałem się do tej aukcji, cieszę się, że silnik trafił w dobre ręce. Trochę informacji: A to mój VT-7:
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Dzięki MASK, a gdzie znalazłeś ten opis?
Janeczek Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Mask -dales VT 7 gaznik z Sokola ? pozdrowionka Janek
MASK Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 gdzie znalazłeś ten opis? Kiedyś ktoś przesłał mi ten skan, ale nie potrafię powiedzieć skąd pochodzi. dales VT 7 gaznik z Sokola ? Oczywiście ze nie. Ja go kupiłem z tym gaźnikiem, a zdjęcie było zrobione zaraz po otrzymaniu tego silnika. Wiedziałem, że zauważysz
Janeczek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 MASK -ten opis MUSCA pochodzi najprawdopodobniej ze "Skrzydla i Motor", no ewentualnie wczesniejsza "Skrzydlata Polska" ...poznaje po czcionce... 8) A takiego VT 7 sprzedano mi kiedys jako KOMETE 5 ccm - wziolem ...no bo co mialem robic ...zbieram przeciez "KOMETY" ;D
MASK Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Dołączę się do tego wątku z zagadką. Silnik nie ma śruby kompresyjnej i rozylacza. Pojemność 0,8 ccm. Tyle wiem na jego temat. Może ktoś wie co to jest?
Janeczek Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Wyglada na jakiegos "anglika" ...troche myli te niedolane wzmocnienie miedzy gaznikiem i karterem ...tyle tylko ze anglicy nie stosowali takiej obudowy walu -typowej dla JENY i niektorych Polskich silnikow...
MASK Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Fakt, sam w pierwszej chwili myślałem, że to wzmocnienie takie jest, a to po prostu defekt odlewu. Silnik jest na panewce, mimo charakterystycznego zgrubienia sugerującego podparcie wału łożyskiem kulkowym. Jeszcze dwie fotki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.